dc.contributor.advisor | Perperidou, Dionysia-Georgia | |
dc.contributor.author | Μπαλτά, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2023-07-27T06:41:44Z | |
dc.date.available | 2023-07-27T06:41:44Z | |
dc.date.issued | 2023-07-25 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4870 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4708 | |
dc.description.abstract | Η ραγδαία αύξηση του πληθυσμού στις πόλεις οδήγησε στο κορεσμό των επιγείων
δικτύων μεταφοράς. Έτσι ξεκίνησε η ανάπτυξη των υπόγειων δικτύων, τα οποία είναι
αρκετά δαπανηρά τόσο σε κόστος όσο και σε χώρο. Αυτό οδήγησε στην ανάγκη
ανάπτυξης των εναέριων συστημάτων μεταφοράς. Η ραγδαία εξέλιξη των μη
επανδρωμένων αεροσκαφών τα τελευταία 15 χρόνια συνέβαλε στην εξέλιξη των
αερομεταφορών και στην κατασκευή νέων αεροσκαφών τα οποία θα μπορούν να
χρησιμοποιηθούν για την εναέρια αστική κινητικότητα, δηλαδή για πολιτικές
μεταφορές εντός των πόλεων.
Η ιδέα ανάπτυξης της αστικής εναέριας κινητικότητας αποσκοπεί στην δημιουργία
ενός προσβάσιμου, βιώσιμου, προσιτού και ασφαλούς συστήματος αστικών
αερομεταφορών, το οποίο θα παρέχει ευκαιρίες για κατ’ απαίτηση αερομεταφορές
τόσο των επιβατών, όσο και των εμπορευμάτων.
Βέβαια η ανάπτυξη ενός τέτοιου συστήματος αντιμετωπίζει χωρικούς και θεσμικούς
περιορισμούς που επηρεάζουν τη λειτουργία τέτοιων συστημάτων εντός των αστικών
περιοχών.
Οι Χωρικοί περιορισμοί περιλαμβάνουν την ανάγκη δημιουργίας κατάλληλων
επίγειων υποδομών, όπως είναι η περίπτωση των Vertiports. Οι υποδομές αυτές θα
επιτρέπουν ασφαλείς απογειώσεις και προσγειώσεις των ιπτάμενων οχημάτων.
Επιπλέον, οι χωρικοί περιορισμοί που μπορεί να υπάρξουν σχετίζονται με το
περιορισμό του αριθμού των πτήσεων και την πορεία των οχημάτων σε καθορισμένες
περιοχές του αστικού περιβάλλοντος. Οι Θεσμικοί περιορισμοί από την άλλη
σχετίζονται με τους νομικούς και κανονιστικούς περιορισμούς που διέπουν τις UAM
πτήσεις. Οι περιορισμοί αυτοί προσπαθούν να επιτύχουν την ασφάλεια των πτήσεων
μέσω ρυθμιστικών κανόνων και την κατάλληλων συστημάτων ελέγχου Επιπλέον, οι
περιορισμοί μπορεί να περιλαμβάνουν κανονιστικά όρια για τα χρόνια και τις
διαδρομές πτήσεων, καθώς και προϋποθέσεις για την παροχή αδειών λειτουργίας των
εταιρειών παροχής υπηρεσιών UAM.
Οι χωρικοί και θεσμικοί περιορισμοί πρέπει να αντιμετωπιστούν προσεκτικά κατά τον
σχεδιασμό και την υλοποίηση των UAM πτήσεων, προκειμένου να διασφαλιστεί η
αποτελεσματική και ασφαλής λειτουργία των UAM πτήσεων στο αστικό περιβάλλον. | el |
dc.format.extent | 137 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Vertiports | el |
dc.subject | Αστική εναέρια κινητικότητα | |
dc.subject | Εναέριος χώρος | |
dc.subject | Πτήσεις | |
dc.subject | Ιπτάμενα οχήματα | |
dc.subject | Κόστος ταξιδιού | |
dc.subject | Δίκτυα μεταφορών | |
dc.title | Χωρικοί και θεσμικοί περιορισμοί ιπτάμενων οχημάτων | el |
dc.title.alternative | Spatial and institutional constraints of flying vehicles | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | PANTAZIS, DIMOS | |
dc.contributor.committee | Papantoniou, Panagiotis | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής | el |
dc.description.abstracttranslated | Rapid population growth in cities has led to the saturation of surface transport networks.
This led to the development of underground networks, which are quite expensive in
terms of both cost and space. This led to the need for the development of aerial transport
systems. The rapid development of drones over the last 15 years has contributed to the
evolution of air transport and the construction of new aircraft that can be used for urban
air mobility, i.e., civil transport within cities.
The concept of developing urban air mobility aims to create an accessible, sustainable,
affordable and safe urban air transport system, which will provide opportunities for ondemand air transport of both passengers and freight.
Of course, the development of such a system faces spatial and institutional constraints
that affect the operation of such systems within urban areas.
Spatial constraints include the need to create appropriate ground infrastructure, as is the
case with Vertiports. This infrastructure will allow for safe take-offs and landings of
flying vehicles. In addition, the spatial constraints that may exist relate to limiting the
number of flights and the routing of vehicles in defined areas of the urban environment.
Institutional constraints on the other hand are related to the legal and regulatory
restrictions governing UAM flights. These restrictions attempt to achieve flight safety
through regulatory rules and appropriate control systems. In addition, restrictions may
include regulatory limits on flight years and routes, as well as conditions for the
licensing of UAM service providers.
Spatial and institutional constraints need to be carefully addressed in the design and
implementation of UAM flights to ensure the efficient and safe operation of UAM
flights in the urban environment. | el |