Εμφάνιση απλής εγγραφής

Aνάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών

dc.contributor.advisorLeligou, Helen C. (Nelly)
dc.contributor.authorΧαλκιάς, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2023-08-28T10:07:55Z
dc.date.available2023-08-28T10:07:55Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4946
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4784
dc.description.abstractΣτην πτυχιακή εργασία κατασκευάστηκε ένα παιχνίδι σοβαρού σκοπού (serious game), δηλαδή ένα παιχνίδι που ο σχεδιασμός του έχει σαν σκοπό να διαχειριστεί ένα πρόβλημα και να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο πάνω σε αυτό μέσω ενός διασκεδαστικού και ψυχαγωγικού περιβάλλοντος. Επιπλέον η παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύει την ιστορία και τις επιπτώσεις των σοβαρών ηλεκτρονικών παιχνιδιών και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών , εστιάζοντας στους διάφορους τύπους που υπάρχουν και στις θετικές και αρνητικές τους επιδράσεις. Ακόμα, εξετάζονται τα serious games και η χρήση τους στην εκπαίδευση, καθώς και ο ρόλος των παιχνιδιών στην ανακύκλωση. Επίσης αναφέρω τα οφέλη που έχουμε από την ανακύκλωση και αναλύω κάποια από τα σημαντικότερα ανακυκλώσιμα υλικά, όπως είναι το χαρτί, το γυαλί, το πλαστικό και το αλουμίνιο και τα υποκατάστατα τους. Το παιχνίδι σοβαρού σκοπού που δημιούργησα αφορά το περιβάλλον και συγκεκριμένα την ανακύκλωση, χρησιμοποιώντας τη δημοφιλή μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών Unity και τη γλώσσα προγραμματισμού C#, με περιβάλλον ανάπτυξης Visual Studio code. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε για να προωθεί την ευαισθητοποίηση και να εκπαίδευση του κόσμου πάνω στην ανακύκλωση, προσφέροντας μια δια δραστική και εκπαιδευτική εμπειρία στους χρήστες. Η πτυχιακή εργασία περιλαμβάνει επίσης ανάλυση των μηχανών γραφικών Unreal, CryEngine κ.α. καθώς και ανάλυση του παιχνιδιού που έχει αναπτυχθεί. Επιπλέον αναφέρω μερικά παραδείγματα από τα ποιο γνωστά serious games που υπάρχουν και αναλύω ορισμένα δημοφιλή προγράμματα επεξεργασίας πηγαίου κώδικα. Με τη συγκέντρωση και ανάλυση αυτών των πληροφοριών, παρουσιάζονται συμπεράσματα και προτάσεις για περαιτέρω βελτιώσεις και ανάπτυξη παιχνιδιών σοβαρού σκοπού.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectSerious gameel
dc.subjectUnityel
dc.subjectΑνακύκλωσηel
dc.subjectΣοβαρά παιχνίδιαel
dc.titleAνάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιώνel
dc.title.alternativeSerious game developmentel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚάντζος, Δημήτριος
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.description.abstracttranslatedThe bachelor's thesis focuses on the development of a serious game, which is a game designed with the purpose of addressing and raising awareness about a specific issue within an entertaining and engaging environment. The thesis also analyzes the history and impact of serious electronic games and examines various types of games, as well as their positive and negative effects. Furthermore, it explores the use of serious games in education and their role in recycling. The benefits of recycling are discussed, along with an analysis of some of the most important recyclable materials such as paper, glass, plastic, and aluminum, including their substitutes. The serious game created for this thesis specifically targets the environment and recycling. It was developed using the popular Unity game engine and programmed in the C# programming language, utilizing the Visual Studio Code development environment. The game aims to promote awareness and educate players about recycling, offering an interactive and educational experience. The thesis also includes an analysis of graphic engines such as Unreal and CryEngine, as well as an in-depth analysis of the developed game. Additionally, it provides examples of well-known serious games and discusses popular source code editing programs. By gathering and analyzing this information, the thesis presents conclusions and recommendations for further improvements and the development of serious games.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές