Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ανά Λέξεις-κλειδιά "Marketing"
Αποτελέσματα 4-5 από 5
-
Ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος. Εταιρικά μηνύματα και σχεδιαστικές προδιαγραφές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-04)Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος και οι σχεδιαστικές προδιαγραφές εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας καλλυντικού προϊόντος. ... -
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας επιτραπέζιας ελιάς με σκοπό την προώθηση της στην ελληνική αγορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-30)Η εργασία αυτή μελετά την συσκευασία της ελιάς και εξετάζει την διαδικασία που περνά ένα προϊόν από την παραγωγή του μέχρι και την κατανάλωση αυτού. Η μελέτη χωρίζεται σε δυο βασικά μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό.Το ...