Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 12
Εταιρική ταυτότητα και οπτική επικοινωνία για διαιτολόγο- διατροφολόγο. Σχεδιασμός ψηφιακής εφαρμογής για smart phone.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-04)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή πραγματική ζωή;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-03)
Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας, είναι η δημιουργία ενός διαφημιστικού
κοινωνικού μηνύματος σχετικά με την εξάρτηση των σύγχρονων ανθρώπων από το
διαδίκτυο, βασισμένο στην τεχνική του Stop Motion. Το Stop motion animation ...
Final Warning
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-03)
Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός διαφημιστικού βίντεο
διάρκειας λίγων λεπτών (short – film) με την χρήση της τεχνικής της κινουμένης
εικόνας (stop motion). Το θέμα της πτυχιακής με τίτλο ...
Διαφημιστικό Ημερολόγιο της εταιρίας Bonjour – Casino
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-02)
Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας παρουσιάζεται η δημιουργία ενός ημερολογίου με διαφημιστικό σκοπό, για την εταιρία προϊόντων Casino. Η σειρά φωτογραφιών που απαρτίζουν το ημερολόγιο αυτό αποτελούν εικόνες ...
Σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας για είδη ρουχισμού - Φωτογραφία Μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-11)
Το πολύτιμο δάκρυ της Χίου και τα προϊόντα του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-03)
Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, γίνεται αναφορά σε μια διαφημιστική
καμπάνια του mastiha shop, που λαμβάνει χώρα στο διεθνές αεροδρόμιο
Ελευθέριος Βενιζέλος. Στόχο έχει να παρουσιάσει στους καταναλωτές το
παραδοσιακό ...
''Διαφημιστικό ημερολόγιο για το κατάστημα Mastiha Shop''
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-03)
Η πτυχιακή αυτή εργασία, έγινε για τον σκοπό ανάδειξης της διαφημιστικής φωτογραφίας, μέσω ενός ημερολογίου που ως βάση έχει την ορθή παρουσίαση των χιώτικων προϊόντων του καταστήματος Mastiha Shop. Στόχος του ημερολογίου, ...
Η γυναικεία μορφή στην συσκευασία και τη διαφήμιση της δεκαετίας του 1960
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο απεικονίζονταν οι γυναίκες στις συσκευασίες προϊόντων αλλά και την διαφήμιση της δεκαετίας του 1960, με σκοπό την διερεύνηση τόσο σε συνάρτηση με τα καλλιτεχνικά ...
Διαφημιστική Καμπάνια Παπαδοπούλου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022)
Η Δύναμη της Εικόνας στην Διαδικτυακή Διαφήμιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-07)
Στα πρώτα στάδια της διαφήμισης τα έντυπα μέσα και αργότερα η τηλεόραση κατείχαν κυρίαρχο ρόλο στην επικοινωνία των προϊόντων και των υπηρεσιών μεταξύ διαφημιστών και καταναλωτικού κοινού. Με την καθιέρωση του διαδικτύου ...