Show simple item record

ΜΟΥΣΕΣ

dc.contributor.advisorTsinaroglou, Aristeidis
dc.contributor.authorΜπαριτάκης, Ειρηνάιος-Ιωάννης
dc.date.accessioned2023-09-11T07:28:27Z
dc.date.available2023-09-11T07:28:27Z
dc.date.issued2023-07-13
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5040
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4878
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην φωτογραφία μόδας και πιο συγκεκριμένα στην προσέγγισή της, μέσα από την εξ ολοκλήρου πρωτότυπη δημιουργία ρούχων και την σημασία φωτογράφισής τους στην σημερινή εποχή. Προς αυτή την κατεύθυνση, μέσα από σύγχρονες ιδέες, βασισμένες στο προσωπικό στυλ, την καλλιτεχνική έκφραση, τις πολιτιστικές ανάγκες και τις δομές μιας αναλογικής κάμερας, αναπροσδιορίζεται η σημασία της φωτογραφίας μόδας, συνδυάζοντας τους δύο κόσμους μαζί. Αναλύοντας εκτενέστερα την ιστορία της φωτογραφίας και την ιστορία της μόδας, η συγκεκριμένη πτυχιακή πραγματεύεται την έννοια του ενδύματος, τον τρόπο και την σημασία αποτύπωσης του ρούχου και τις πρακτικές νοηματοδότησης της φωτογραφικής διαδικασίας. H ιστορία του ενδύματος είναι άρρηκτα συνυφασμένη, με την ιστορία της φωτογραφίας και την ιστορία της διαφήμισης. Καθώς όλα τα συγκεκριμένα «αντικείμενα» ξεκίνησαν ως αντικείμενα χρηστικής αξίας, διαφήμισης, κοινωνικού κύρους, τα οποία μετατράπηκαν στο σύγχρονο κόσμο του 21ου αιώνα, σε προσωπική αλλά ταυτόχρονα παγκόσμια γλώσσα, δίνοντας χώρο στους ανθρώπους να μεταμορφώσουν, κυριολεκτικά και μεταφορικά την μόδα και την φωτογραφία, σε μια δική τους πραγματικότητα. Επιπρόσθετα, αναλύεται η ανάγκη δημιουργίας πρωτότυπων ρούχων, εύρεσης συγκεκριμένων τεχνοτροπιών και τρόπων αποτύπωσης των ρούχων, όπως η χρήση μιας αναλογικής κάμερας αντί της ψηφιακής και η επιλογή της τοποθεσίας φωτογράφισης των ρούχων, με βάση την αναμνηστική φωτογραφία ως έννοια και «πυξίδα» παραγωγής. Τέλος, θα γίνει αναφορά στα «παρασκήνια»- “backstage” της φωτογράφισης μόδας, ξεδιπλώνοντας τους προβληματισμούς, τα υλικά παραγωγής του συνολικού εγχειρήματος, από την έμπνευση έως την οργάνωση και εκτέλεσης της ιδέας. Εν κατακλείδι θα επιχειρηθεί να δοθεί απάντηση στο ερώτημα για ποιο λόγο φωτογραφίζουμε τα ρούχα και γιατί τελικά γεφυρώνονται οι κόσμοι της ένδυσης και της φωτογραφίας.el
dc.format.extent43el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜόδαel
dc.subjectΦωτογραφίαel
dc.subjectΥψηλή Ραπτικήel
dc.subjectΘεατρικό Κουστούμιel
dc.titleΜΟΥΣΕΣel
dc.title.alternativeMUSESel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΒρεττάκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΣτεφανής, Νικόλαος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνώνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis refers to fashion photography and more specifically to its approach, through the entirely original creation of clothes and the importance of photographing them in today's era and spirit. In this direction, through modern ideas, based on personal style, artistic expression, cultural needs and the structure of an analog-film camera, the meaning-making of fashion photography is redefined, combining the two worlds together. Analyzing more extensively the history of photography and the history of fashion, this project deals with the concept and meaning of clothing, the importance of capturing clothing and the way of giving meaning to the photographic process. The history of clothing is inextricably intertwined with the history of photography and the history of advertising. As all specific "objects" began as objects of utilitarian value, advertising, social prestige, which were transform in the modern world of the 21st century, into a personal but at the same time universal language, giving space to people to transform, literally and figuratively, fashion and photography, in a reality of their own. In addition, it analyzes the need to create prototype clothes, find specific techniques and ways of capturing the clothes, such as using an analog camera instead of digital and choosing the location to photograph the clothes, based on commemorative photography as a concept and "compass" of production. Finally, reference will be made to the "backstage" of this fashion shoot, unfolding the concerns, the production materials of the overall project, from inspiration to the organization and execution of the idea. In conclusion, an attempt will be made to answer the question of why we photograph clothes and why the worlds of clothing and photography can come together.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές