dc.contributor.advisor | Τζίμας, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Ψαρουδάκη, Σοφία | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T07:52:04Z | |
dc.date.available | 2023-09-11T07:52:04Z | |
dc.date.issued | 2023-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5043 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4881 | |
dc.description.abstract | Η φωτογραφία για να εξελιχθεί αισθητικά στη σημερινή της μορφή έχει επηρεαστεί από
πολλά καλλιτεχνικά ρεύματα και τάσεις από την εποχή ακόμη της εφεύρεσής της. Ο
πικτουραλισμός που θεωρείται το πρώτο και πλέον σοβαρό καλλιτεχνικό ρεύμα, άλλαξε την
αισθητική της φωτογραφίας στα τέλη του 19ου αιώνα. Η πεποίθηση ότι η φωτογραφία είναι
μέσο έκφρασης των συναισθημάτων των δημιουργών και όχι μόνον μέσο καταγραφής της
πραγματικότητας, γνώρισε πολλούς υποστηρικτές. Τον πικτουραλισμό διαδέχτηκε το
καλλιτεχνικό κίνημα του γκρουπ f/64 που αναγνώριζε την φωτογραφία στην πλέον απλή και
ανεξάρτητη μορφή της. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την γέννηση της “καθαρής” φωτογραφίας,
η οποία βρήκε πολλούς υποστηρικτές στην αισθητική της. Στην εργασία θα διερευνηθεί
επίσης η σχέση της φωτογραφίας και η αλληλεπίδραση με τις άλλες τέχνες όπως τη
ζωγραφική, τον κινηματογράφο κ.α. Τέλος, θα διερευνηθεί διεξοδικά η καλλιτεχνική τάση
που ονομάστηκε μεταπολεμικά ως ''υποκειμενική φωτογραφία" καθώς και πλείστα άλλα
καλλιτεχνικά κινήματα και αισθητικές τάσεις που ξεχώρισαν στην ιστορία της φωτογραφίας. | el |
dc.format.extent | 45 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Φωτογραφία | el |
dc.title | Φωτογραφία 19ος & 20ος αιώνας: Καλλιτεχνικά κινήματα, αισθητικές τάσεις και ρεύματα. | el |
dc.title.alternative | 19th & 20th Century Photography: Artistic Movements, Aesthetic Trends & Currents. | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Πάσχου, Ηώ | |
dc.contributor.committee | Μαχιάς, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών | el |
dc.description.abstracttranslated | Photography, in order to develop aesthetically into its current form, has been influenced by
many artistic currents and trends since the time of its invention. Pictorialism, which is
considered the first and most serious artistic movement, changed the aesthetics of
photography at the end of the 19th century. The belief that photography is a means of
expressing the feelings of the creators and not only a means of recording reality, met many
supporters. Πικτουραλισμός was succeeded by the artistic movement of the f/64 group which
recognized photography in its most simple and independent form. This resulted in the birth of
"pure" photography, which found many supporters in its aesthetics. The work will also
explore the relationship of photography and the interaction with other arts such as painting,
cinema, etc. Finally, the artistic trend that was named after the war as "subjective
photography" will be thoroughly explored, as well as many other artistic movements and
aesthetic trends that stood out in the history of photography. | el |