Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος του κινήτρου της επίτευξης στη θεραπευτική διαδικασία και συμμετοχή σε παιδιά με κινητικές αναπηρίες. Ανασκόπηση.

dc.contributor.advisorPAPADOPOULOU, MARIANNA
dc.contributor.advisorDIMAKOPOULOS, RIGAS
dc.contributor.authorΖωγάκη, Νίκη
dc.contributor.authorΜολώνης, Πέτρος
dc.date.accessioned2023-09-27T07:18:28Z
dc.date.available2023-09-27T07:18:28Z
dc.date.issued2023-09-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5145
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4983
dc.description.abstractΕΙΣΑΓΩΓΉ Η ενεργή συμμετοχή των παιδιών με κινητική αναπηρία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι μίας αποτελεσματικής θεραπευτικής παρέμβασης. Ο καθορισμός των στόχων και η κατάκτηση νέων δεξιοτήτων αποτελούν βασικά κριτήρια για την έκφραση του κινήτρου επίτευξης και κατ' επέκταση της ενεργής συμμετοχής των παιδιών. Στόχος της παρούσας συστηματικής ανασκόπησης αποτελεί η κατανόηση της συμβολής του κινήτρου επίτευξης στην θεραπευτική διαδικασία και πως αυτό κατοπτρίζεται στη συμμετοχή των παιδιών και στην αποτελεσματικότητα της παρέμβασης. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Δύο βάσεις δεδομένων (PubMed και Scopus) αναζητήθηκαν συστηματικά. Οι μελέτες περιλάμβαναν παρεμβάσεις που παρουσίαζαν έκφραση και αξιολόγηση του κινήτρου επίτευξης αποκλειστικά σε παιδιά με κινητική αναπηρία. Η μεθοδολογική ποιότητα των μελετών αξιολογήθηκε με την κλίμακα PEDro. Οκτώ μελέτες πληρούσαν τα προκαθορισμένα κριτήρια διαλογής. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Συμπεριλήφθηκαν 8 μελέτες στη συγκεκριμένη συστηματική ανασκόπηση όπου το συνολικό δείγμα συμμετεχόντων περιείχε 178 παιδιά ηλικίας 7,12 χρονών (από 11.1 μηνών έως 12,86 χρονών). Κάθε μελέτη χρησιμοποίησε και διαφορετική παρέμβαση για την έκφραση του κινήτρου επίτευξης με αποτέλεσμα να εμφανίζεται μεγάλη ετερογένεια ανάμεσα στις μελέτες και στα αποτελέσματα των παρεμβάσεων όσον αφορά τις κλίμακες αξιολόγησης του κίνητρου και της κινητικότητας. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Οι μελέτες δεν μπόρεσαν να δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση για την συμβολή του κινήτρου επίτευξης στην θεραπευτική παρέμβαση και τη συμμετοχή των παιδιών με κινητική αναπηρία. Υποσχόμενες παρεμβάσεις αποτελούν ο συνδυασμός Modified Constraint-Induced Movement Therapy με το Bimanual Training και το Virtual Reality Play intervention αν και χρήζει περαιτέρω έρευνα η διάρκεια θεραπείας.el
dc.format.extent48el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚίνητρο επίτευξηςel
dc.subjectΚίνητροel
dc.subjectΣημαντικότητα του κινήτρουel
dc.subjectΡόλος του κινήτρουel
dc.subjectΠαιδιάel
dc.subjectΚινητική αναπηρίαel
dc.subjectΕγκεφαλική παράλυσηel
dc.titleΟ ρόλος του κινήτρου της επίτευξης στη θεραπευτική διαδικασία και συμμετοχή σε παιδιά με κινητικές αναπηρίες. Ανασκόπηση.el
dc.title.alternativeThe role of mastery motivation in the therapeutic process and participation in children with motor disabilities. Review.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeBakalidou, Daphne
dc.contributor.committeeΣτάμου, Μαγδαληνή
dc.contributor.committeePAPADOPOULOU, MARIANNA
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Φυσικοθεραπείαςel
dc.description.abstracttranslatedBACKGROUND The active participation of children with motor disabilities is an integral part of an effective therapeutic intervention. Goal setting and mastery of new skills are key criteria for the expression of mastery motivation and thus active participation of children. The aim of this systematic review is to understand the contribution of mastery motivation in the therapeutic process and how this is reflected in children's participation and the effectiveness of the intervention. METHODS Two databases (PubMed and Scopus) were systematically searched. Studies included interventions that featured expression and assessment of mastery motivation exclusively in children with motor disabilities. The methodological quality of the studies was assessed using the PEDro scale. Eight studies met the predefined screening criteria. OUTCOMES Eight studies were included in this systematic review where the total participant sample included 178 children aged 7.12 years (from 11.1 months to 12.86 years). Each study used a different intervention to express achievement motivation, resulting in a high degree of heterogeneity between studies and intervention results in terms of motivation and mobility rating scales. CONCLUSIONS The studies could not provide a clear answer on the contribution of mastery motivation to the therapeutic intervention and participation of children with motor disabilities. Promising interventions consist of the combination of Modified Constraint-Induced Movement Therapy with Bimanual Training and Virtual Reality Play intervention although the duration of treatment needs further investigation.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές