dc.contributor.advisor | Tatlas, Nicolas Alexander | |
dc.contributor.author | Κονταράτος, Νικήτας | |
dc.date.accessioned | 2023-10-10T11:41:54Z | |
dc.date.available | 2023-10-10T11:41:54Z | |
dc.date.issued | 2023-09 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5263 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5101 | |
dc.description.abstract | Οι τεχνικές του ήχου στη σημερινή ψηφιακή εποχή έχουν αλλάξει πάρα πολύ σε σχέση με όσα γνωρίζαμε στο πρόσφατο παρελθόν. Ειδικότερα στην τηλεόραση, το άλμα που έχει γίνει, μπορεί να μην είναι ανάλογο με αυτό που έχει συμβεί στην εικόνα, αλλά και στον ήχο, τα δεδομένα έχουν αλλάξει τόσο πολύ, που ένας τεχνικός ήχου της προηγούμενης εικοσαετίας νιώθει σαν να βρίσκεται σε έναν άγνωστο κόσμο. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τον ήχο στην τηλεόραση σήμερα. Πιο συγκεκριμένα εξετάζονται οι τρόποι συλλογής, εγγραφής, επεξεργασίας και μετάδοσης του ηχητικού σήματος στην τηλεόραση. Όσο αφορά τη συλλογή παρουσιάζονται, κυρίως τα μικρόφωνα και τους διαφόρους τύπους αυτών, καθώς και σε άλλα μέσα συλλογής. Η εγγραφή και η επεξεργασία, εξετάζονται ξεχωριστά, ως διαδικασίες που συσχετίζονται με την εικόνα, ενώ διερευνάται και το πρωτόκολλο Dante ως το πλέον διαδεδομένο στις μέρες μας για τη μεταφορά των ψηφιακών ακουστικών σημάτων. | el |
dc.format.extent | 75 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Ήχος | el |
dc.subject | Τηλεόραση | el |
dc.subject | Ψηφιακός ήχος | el |
dc.subject | Πρωτόκολλο Dante | el |
dc.subject | Εγγραφή ήχου | el |
dc.subject | Ηχογράφηση | el |
dc.subject | Επεξεργασία ήχου | el |
dc.subject | Μετάδοση ήχου | el |
dc.title | Τεχνολογίες διαχείρισης ηχητικού σήματος στην τηλεόραση | el |
dc.title.alternative | Television audio signal management technologies | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Potirakis, Stelios | |
dc.contributor.committee | Karabetsos, Sotiris | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών | el |
dc.contributor.master | Τεχνολογίες Ήχου, Βίντεο και Μετάδοσης | el |
dc.description.abstracttranslated | Audio techniques in today's digital age have changed enormously from what we knew in the recent past. In television in particular, the leap that has been made may not be comparable to what has happened in the picture, but also in sound, the facts have changed so much that a sound technician of the previous twenty years feels like he is in an unknown world . This thesis focuses on the way we manage sound on television today. More specifically, the ways of collecting, recording, processing and transmitting the sound signal on television are examined. As far as the collection is concerned, mainly microphones and their different types are presented, as well as other means of collection. Recording and processing are examined separately as processes related to the image, while the Dante protocol is also explored as the most widespread nowadays for the transfer of digital audio signals. | el |