Εμφάνιση απλής εγγραφής

Inclusive Design και Δημόσιος Χώρος: Η περίπτωση των συσκευασιών προϊόντων του ελληνικού περιπτέρου

dc.contributor.advisorΠόλη, Μαρία
dc.contributor.advisorΠάνος, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΠαπαβασιλείου, Πολυνίκη
dc.date.accessioned2023-10-18T08:39:34Z
dc.date.available2023-10-18T08:39:34Z
dc.date.issued2023-10-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5368
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5205
dc.description.abstractΗ προσβασιμότητα και ο κοινωνικός αποκλεισμός είναι δύο έννοιες που πλέον στην σύγχρονη ζωή δεν αποτελούν ούτε κάτι ξένο ούτε ένα πρόβλημα που επιλέγουμε να μην το δούμε. Η προσβασιμότητα έρχεται ως κριτήριο υψηλής προτεραιότητας για μια πολιτισμένη κοινωνία. Ο κοινωνικός αποκλεισμός έχει αναγνωριστεί, και οι ομάδες που τον βιώνουν διεκδικούν ορατότητα και ίσα δικαιώματα. Πέρα από την παιδεία και τις μεγάλες υποδομές, η προσβασιμότητα προκύπτει ως ανάγκη και απαίτηση σε κάθε πτυχή της ζωής, σε κάθε τεχνική εργασία, σε κάθε προϊόν. Ποιες είναι οι κοινωνικές ομάδες που αντιμετωπίζουν προβλήματα αποκλεισμού στην διαχείριση συσκευασιών βρώσιμων προϊόντων; Ποια τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν; Τι θα ήθελαν από μία συσκευασία; Ποια τα κριτήρια προσβασιμότητας που προκύπτουν; Μπορεί μία συσκευασία να είναι το κλειδί για την προσβασιμότητα στον δημόσιο χώρο; Υπάρχουν σχεδιαστικές λύσεις που να δείχνουν σε μία κατανάλωση απαλλαγμένη από κοινωνικούς αποκλεισμούς στον δημόσιο χώρο στην Ελλάδα, έναν χώρο συνδεδεμένο με την ύπαρξη του περιπτέρου; Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει να απαντήσει στα παραπάνω ερωτήματα και να παρουσιάσει σχεδιαστικές λύσεις στο πρόβλημα της κατανάλωσης στον δημόσιο χώρο. Υπάρχουν σχεδιαστικές λύσεις και τρόποι η διαδικασία του σχεδιασμού να απαντήσει στο πρόβλημα του κοινωνικού αποκλεισμού, με έξυπνες καινοτόμες ιδέες, που θα απευθύνονται σε όλες τις ομάδες καταναλωτών, ακόμα και στα πλαίσια των προϊόντων που πουλάει ένα περίπτερο. Η διαδικασία του σχεδιασμού συσκευασιών έχει κοινωνικές πτυχές, και εδώ θα γίνει μια προσπάθεια αυτό να αναδειχθεί, να αποδειχθεί και να εφαρμοστεί, ελπίζοντας σε ένα μέλλον χωρίς διακρίσεις, με ίσες προσβάσεις για όλους.el
dc.format.extent192el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectInclusive designel
dc.subjectΣυσκευασίαel
dc.subjectΕλληνικό περίπτεροel
dc.subjectΠροσβασιμότηταel
dc.subjectΚοινωνικός αποκλεισμόςel
dc.subjectΔημόσιος χώροςel
dc.subjectΣυσκευασίες βρώσιμων προϊόντωνel
dc.subjectΣχεδιαστικές λύσειςel
dc.subjectΆτομα με αναπηρίαel
dc.titleInclusive Design και Δημόσιος Χώρος: Η περίπτωση των συσκευασιών προϊόντων του ελληνικού περιπτέρουel
dc.title.alternativeInclusive Design and Public Space: The case of the product packaging of the Greek pavilionel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΝομικός, Σπυρίδων
dc.contributor.committeeΡωμούδη, Ελένη
dc.contributor.committeeΠόλη, Μαρία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικήςel
dc.description.abstracttranslatedIn modern times, accessibility and social exclusion are two concepts that are neither unknown nor a problem we choose not to see. Accessibility is one of the major pillars of a modern civilized society. Visibility and equal rights are being demanded by the groups that experience social exclusion. Besides education and large infrastructures, the need for accessibility is highlighted in every aspect of life, in every technical work and in every product. Which are the social groups that face exclusion in package management of edible foods? What are the problems that these individuals encounter? What would they want to alter in a food package? What criteria for accessibility could arise? Could the design of a package possibly become the key for accessibility in public space? Are there any design solutions that focus on an absolved from social exclusions consumption, in the Greek public space, which is connected to the existence of the kiosk? The current thesis, could possibly become an answer to the questions above and also provide design solutions in the packaging problem. In order to give an answer to the problem of social exclusion, we have to choose a design that includes innovative ideas and addresses all consumption groups, even in the context of daily products that are being sold in kiosks. In this thesis, there will be and attempt to highlight the social aspects of packaging design being applied in public space, in hopes to create a future without exclusions and with equal accessibility for every individual.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές