Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάλυση της συμπεριφοράς φόρτισης κωνικών οδοντωτών τροχών

dc.contributor.advisorΡάπτης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΤόλου, Θεοδώρα
dc.date.accessioned2023-10-19T11:32:19Z
dc.date.available2023-10-19T11:32:19Z
dc.date.issued2023-10-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5395
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5232
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει σαν σκοπό την σύγκριση των αποτελεσμάτων της συμπεριφοράς φόρτισης κωνικών οδοντωτών τροχών με θεωρητικά και υπολογιστικά προγράμματα-μεθόδους. Συγκεκριμένα, σκοπός μας είναι να υπολογιστούν οι μέγιστες τάσεις που αναπτύσσονται στον οδόντα των οδοντωτών τροχών αλλά κυρίως στην επικίνδυνη διατομή του. Για την ανάλυση της φόρτισης και τον υπολογισμό των τάσεων υπολογίζονται οι δυνάμεις που ασκούνται στο σημείο μέγιστης φόρτισης (HPSTC). Αρχικά, για την κατασκευή των οδοντωτών τροχών θα χρησιμοποιηθεί το πρόγραμμα Autodesk Inventor Professional 2024, στο οποίο θα γίνει και η απομόνωση του οδόντα από κάθε τροχό για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην ανάλυση. Η ανάλυση θα γίνει με την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων μέσω του προγράμματος Autodesk Inventor Nastran 2024 και θα μας δώσει τα τελικά θεωρητικά αποτελέσματα για την σύγκριση με τα υπολογιστικά αποτελέσματα, που θα προκύψουν από υπολογισμούς για την αντοχή του οδόντα σε θραύση. Για την αποτελεσματική σύγκριση των αποτελεσμάτων θα δημιουργηθούν διαγράμματα σύγκρισης. Τέλος, υπάρχει αναλυτική βιβλιογραφία και παράρτημα.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟδοντωτοί τροχοίel
dc.subjectΚωνικοί οδοντωτοί τροχοίel
dc.subjectΜέθοδος πεπερασµένων στοιχείωνel
dc.titleΑνάλυση της συμπεριφοράς φόρτισης κωνικών οδοντωτών τροχώνel
dc.title.alternativeAnalysis of gearwheel charging behaviorel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΤσολάκης, Αντώνιος
dc.contributor.committeeTHEODORAKAKOS, ANDREAS
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThis paper aims to compare the results of the behavior of bevel gears with theoretical and computational methods. Specifically, our aim is to calculate the maximum stresses developed in the tooth of the gears but mainly in its dangerous cross-section. To analyse the loading and calculate the stresses, the forces applied at the point of maximum loading (HPSTC) are calculated. Initially, the Autodesk Inventor Professional 2024 program will be used to build the gears, in which the teeth will be isolated from each wheel so that we can proceed with the analysis. The analysis will be done by the Finite Element Method using the Autodesk Inventor Nastran 2024 program and will give us the final theoretical results for comparison with the computational results obtained from calculations for the fracture resistance of the tooth. Comparison charts will be created to compare the results effectively. Finally, there is a detailed bibliography.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές