Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εποχιακή ζήτηση στάθμευσης σε ιδιωτικούς χώρους

dc.contributor.advisorPapantoniou, Panagiotis
dc.contributor.authorΤσιριμονάκης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2023-10-19T13:32:36Z
dc.date.available2023-10-19T13:32:36Z
dc.date.issued2023-10-05
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5402
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5239
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες η παγκόσμια αστικοποίηση έχει οδηγήσει στη ραγδαία ανάπτυξη των πόλεων. Οι ανάγκες μετακίνησης των κατοίκων κυρίως με το αυτοκίνητο, έχουν οδηγήσει στη συνεχή αύξηση της ιδιοκτησίας των αυτοκινήτων, σε αντίθεση με τις υποδομές μεταφορών που δε συμβαδίζουν με αυτήν την αύξηση με αποτέλεσμα τόσο η κυκλοφορία όσο και η στάθμευσης να αποτελούν βασικούς παράγοντες για την εύρυθμη λειτουργία μιας πόλης. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών που επηρεάζουν την εποχιακή ζήτηση στάθμευσης σε ιδιωτικούς χώρους. Πιο συγκεκριμένα θα αναλυθούν τα βασικά χαρακτηριστικά τα οποία επηρεάζουν τη διάρκεια στάθμευσης επιβατικών οχημάτων σε ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης. Η επίτευξη του ανωτέρου στόχου βασίστηκε σε μια βάση δεδομένων με στοιχεία της εταιρείας παροχής υπηρεσιών στάθμευσης Cityzen Parking and Services που περιλαμβάνουν 606.779 εγγραφές επιβατικών οχημάτων που σταθμεύουν σε 12 διαφορετικούς χώρους στάθμευσης της εταιρείας εντός και εκτός της Αττικής. Τα ανώνυμα στοιχεία τα οποία παραχωρήθηκαν από την εταιρεία περιλαμβάνουν τα ονόματα των σταθμών, τον τύπο πελάτη, την ημερομηνία την ώρα εισόδου και εξόδου από τον χώρο στάθμευσης, τα τετραγωνικά και τα επίπεδα χώρου στάθμευσης. Παράλληλα, για τους σταθμούς αυτούς, συλλέχθηκαν επιπλέον στοιχεία όπως η απόσταση από την κοντινότερη στάση μετρό, η απόσταση από την κοντινότερη στάση λεωφορείου, ο πληθυσμός δήμου και η εμπορική χρήση της περιοχής. Στο πλαίσιο της στατιστικής ανάλυσης αναπτύχθηκαν 4 γραμμικά μοντέλα, ένα ανά εποχή, τα οποία συσχετίζουν τις παραμέτρους που επηρεάζουν τη διάρκεια στάθμευσης των οχημάτων στους ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΙδιωτικός χώρος στάθμευσηςel
dc.subjectΕποχιακή ζήτησηel
dc.subjectΓραμμική παλινδρόμησηel
dc.titleΕποχιακή ζήτηση στάθμευσης σε ιδιωτικούς χώρουςel
dc.title.alternativeSeasonal demand for parking in private areasel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePavlou, Dimosthenis
dc.contributor.committeeΗλιοδρομίτης, Αθανάσιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικήςel
dc.description.abstracttranslatedIn recent decades, global urbanization has led to the rapid growth of cities. The transportation needs of the residents, mainly by car, have led to the continuous increase in car ownership, in contrast to the transport infrastructure that does not keep up with this increase.. In this context, the object of this study is to investigate the characteristics that affect the seasonal demand for parking in private spaces. More specifically, the basic characteristics that affect the duration of parking of passenger vehicles in private parking areas will be analyzed. To achieve the above goal, a large database was provided with information from the parking service provider Cityzen Parking and Services, which includes 606,779 passenger vehicle registrations parked in 12 different parking lots of the company inside and outside Attica. The anonymous information provided by the company includes station names, customer type, date and time of entry and exit from the parking lot, square footage and parking levels. At the same time, for these stations, additional information was collected such as the distance from the nearest metro stop, the distance from the nearest bus stop, the population of the municipality and the commercial use of the area. Then within the framework of the analysis 4 regression models were developed, one for each season, correlating the parameters that affect the duration of the parking.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές