dc.contributor.advisor | Troussas, Christos | |
dc.contributor.author | Λαγουρός, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2023-10-19T13:37:59Z | |
dc.date.available | 2023-10-19T13:37:59Z | |
dc.date.issued | 2023-10-18 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5403 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5240 | |
dc.description.abstract | H παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Δημιουργία Εικονικού και Ψηφιακού Μουσείου» επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός εικονικού μουσείου δεινοσαύρων με τη χρήση της τεχνολογίας Unity. Το εικονικό μουσείο συνδυάζει στοιχεία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με την εμπειρία επίσκεψης σε ένα πραγματικό μουσείο, προσφέροντας μια ευχάριστη και διαδραστική ξενάγηση στον κόσμο των δεινοσαύρων. Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν στις αίθουσες του μουσείου, να ανακαλύψουν εκθέματα και να αποκτήσουν πληροφορίες για αυτά. Η εμπειρία περιλαμβάνει ρεαλιστικά γραφικά, αναπαραστάσεις των δεινοσαύρων με υψηλή πιστότητα και δραστηριότητες που εμπλουτίζουν την εκπαιδευτική και ψυχαγωγική εμπειρία των επισκεπτών. Μέσω αυτής της εμπειρίας, οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τα εκθέματα, να μάθουν για την ιστορία των δεινοσαύρων και να απολαύσουν την πλοήγηση στον εικονικό χώρο του μουσείου. Η εφαρμογή αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε διαδικτυακούς τόπους πραγματικών μουσείων, επιτρέποντας στους ενδιαφερόμενους να απολαύσουν μια εικονική επίσκεψη στο μουσείο από τον υπολογιστή τους, χωρίς την ανάγκη να ταξιδέψουν. Αν και παρόμοιες εφαρμογές έχουν ήδη δημιουργηθεί για άλλα μουσεία, η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη μιας ενιαίας και ενδιαφέρουσας εμπειρίας με τη χρήση της τεχνολογίας Unity. Η παρούσα εργασία αναδεικνύει τη σημασία των ψηφιακών και εικονικών μουσείων στη σύγχρονη κοινωνία, καθώς παρέχουν μια ευέλικτη και προσβάσιμη λύση για την προβολή και την εκπαίδευση σχετικά με τον πολιτισμό και την ιστορία. Συνολικά, η παρούσα διπλωματική εργασία προσφέρει μια πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα προσέγγιση στη δημιουργία ενός ψηφιακού και εικονικού μουσείου. Αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την αξιοποίηση της τεχνολογίας για την προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και την προσφορά προσβάσιμων εκπαιδευτικών εμπειριών στο ευρύ κοινό. | el |
dc.format.extent | 100 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Ψηφιακή τέχνη | el |
dc.subject | Unity | el |
dc.subject | Εκπαιδευτική εμπειρία | el |
dc.subject | Προσβασιμότητα | el |
dc.subject | Μουσεία | el |
dc.subject | Πολιτιστική κληρονομιά | el |
dc.subject | Τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα | el |
dc.title | Δημιουργία εικονικού και ψηφιακού μουσείου | el |
dc.title.alternative | Creation of virtual and digital museum | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κρούσκα, Ακριβή | |
dc.contributor.committee | Tselenti, Panagiota | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.description.abstracttranslated | The present thesis, titled "Creating a Virtual and Digital Museum," focuses on the development of a virtual museum dedicated to dinosaurs using Unity technology. The virtual museum combines elements of electronic games with the experience of visiting a physical museum, providing an enjoyable and interactive tour in the world of dinosaurs. Visitors have the opportunity to navigate through museum halls, discover exhibits, and gain information about them. The whole experience features realistic graphics, high-fidelity dinosaur representations, and various activities that enhance the educational experience for visitors. Through this application, users can explore exhibits, learn about the history of dinosaurs, and enjoy navigation within the virtual museum space. This application could be utilized on the websites of real museums, allowing interested individuals to enjoy a virtual museum visit from their own computers, without the need to travel long distances. While similar applications have already been created for other museums, this thesis aims to develop a cohesive and engaging experience using Unity technology. The present work highlights the significance of digital and virtual museums in contemporary society, offering a flexible and accessible solution for promoting cultural heritage and education about art and history. Overall, this thesis provides an original and compelling approach to the creation of a digital and virtual museum. It represents a significant step towards utilizing technology for the promotion of cultural heritage and the provision of accessible educational experiences to a wide audience. | el |