dc.contributor.advisor | ZACHARIA, PARASKEVI | |
dc.contributor.author | Μουχτόγλου, Κωνσταντίνα | |
dc.date.accessioned | 2023-10-23T08:29:13Z | |
dc.date.available | 2023-10-23T08:29:13Z | |
dc.date.issued | 2023-10-12 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5434 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5271 | |
dc.description.abstract | Το 90% του παγκόσμιου εμπορίου πραγματοποιείται μέσω της ναυτιλίας. Παρόλο που ο κλάδος παρουσιάζει συνεχή αύξηση, οι οικολογικές συνέπειες των θαλάσσιων μεταφορών εξακολουθούν να αποτελούν πρόβλημα που χρήζει αντιμετώπισης. Η ναυτιλία συνεισφέρει στην κλιματική αλλαγή, καθώς σχεδόν το 3% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα οφείλονται σε αυτή. Επιπλέον, οι απορρίψεις έρματος, όταν πραγματοποιούνται χωρίς τις απαραίτητες προφυλάξεις διαταράσσουν την ισορροπία του θαλάσσιου οικοσυστήματος, καθώς έχουν παρατηρηθεί ανταλλαγές θαλάσσιων ειδών και οργανικής ύλης ανάμεσα σε εντελώς διαφορετικά οικοσυστήματα. Ειδικότερα για την απειλή της θαλάσσιας ζωής, θηλαστικά όπως φάλαινες κινδυνεύουν να χτυπηθούν από διερχόμενα πλοία ή απειλούνται από στερεά και υγρά λήμματα που απορρίπτονται ανοιχτά της θάλασσας. Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί με σκοπό να υπολογιστεί ο περιβαλλοντικός κίνδυνος που εμπεριέχεται στις θαλάσσιες μεταφορές, αξιοποιώντας την ανθρώπινη εμπειρία και γνώση. | el |
dc.format.extent | 88 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ballast water | el |
dc.subject | Risk assessment | el |
dc.subject | Fuzzy systems | el |
dc.subject | Θαλάσσιο έρμα | el |
dc.subject | Ασαφή συστήματα | el |
dc.subject | Περιβαλλοντικός κίνδυνος | el |
dc.subject | Περιβαλλοντικές επιπτώσεις | el |
dc.subject | Θαλάσσιες μεταφορές | el |
dc.subject | Νερό έρματος | el |
dc.subject | Ναυτιλία | el |
dc.title | Μελέτη περιβαλλοντικού κινδύνου στις θαλάσσιες μεταφορές με μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης | el |
dc.title.alternative | Environmental risk assessment in maritime transport using artificial intelligence methods | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Chatzopoulos, Avraam | |
dc.contributor.committee | Xidias, Elias | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής | el |
dc.description.abstracttranslated | Ninety percent of global trade is conducted through maritime shipping. Despite the continuous growth in the industry, the ecological consequences of marine transportation continue to be a problem that requires attention. Shipping contributes to climate change, as nearly 3% of carbon dioxide emissions are attributed to it. Furthermore, ballast water discharges, when made without the necessary precautions, disrupt the balance of the marine ecosystem, as exchanges of marine species and organic matter have been observed between entirely different ecosystems. Specifically, for the threat to marine life, mammals such as whales are at risk of being struck by passing ships or threatened by solid and liquid wastes discharged at sea. Artificial Intelligence can be used to calculate the environmental risk inherent in maritime transportation, utilizing human experience and knowledge. | el |