Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη περιβαλλοντικού κινδύνου στις θαλάσσιες μεταφορές με μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης

dc.contributor.advisorZACHARIA, PARASKEVI
dc.contributor.authorΜουχτόγλου, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2023-10-23T08:29:13Z
dc.date.available2023-10-23T08:29:13Z
dc.date.issued2023-10-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5434
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5271
dc.description.abstractΤο 90% του παγκόσμιου εμπορίου πραγματοποιείται μέσω της ναυτιλίας. Παρόλο που ο κλάδος παρουσιάζει συνεχή αύξηση, οι οικολογικές συνέπειες των θαλάσσιων μεταφορών εξακολουθούν να αποτελούν πρόβλημα που χρήζει αντιμετώπισης. Η ναυτιλία συνεισφέρει στην κλιματική αλλαγή, καθώς σχεδόν το 3% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα οφείλονται σε αυτή. Επιπλέον, οι απορρίψεις έρματος, όταν πραγματοποιούνται χωρίς τις απαραίτητες προφυλάξεις διαταράσσουν την ισορροπία του θαλάσσιου οικοσυστήματος, καθώς έχουν παρατηρηθεί ανταλλαγές θαλάσσιων ειδών και οργανικής ύλης ανάμεσα σε εντελώς διαφορετικά οικοσυστήματα. Ειδικότερα για την απειλή της θαλάσσιας ζωής, θηλαστικά όπως φάλαινες κινδυνεύουν να χτυπηθούν από διερχόμενα πλοία ή απειλούνται από στερεά και υγρά λήμματα που απορρίπτονται ανοιχτά της θάλασσας. Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί με σκοπό να υπολογιστεί ο περιβαλλοντικός κίνδυνος που εμπεριέχεται στις θαλάσσιες μεταφορές, αξιοποιώντας την ανθρώπινη εμπειρία και γνώση.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectBallast waterel
dc.subjectRisk assessmentel
dc.subjectFuzzy systemsel
dc.subjectΘαλάσσιο έρμαel
dc.subjectΑσαφή συστήματαel
dc.subjectΠεριβαλλοντικός κίνδυνοςel
dc.subjectΠεριβαλλοντικές επιπτώσειςel
dc.subjectΘαλάσσιες μεταφορέςel
dc.subjectΝερό έρματοςel
dc.subjectΝαυτιλίαel
dc.titleΜελέτη περιβαλλοντικού κινδύνου στις θαλάσσιες μεταφορές με μεθόδους τεχνητής νοημοσύνηςel
dc.title.alternativeEnvironmental risk assessment in maritime transport using artificial intelligence methodsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeChatzopoulos, Avraam
dc.contributor.committeeXidias, Elias
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.description.abstracttranslatedNinety percent of global trade is conducted through maritime shipping. Despite the continuous growth in the industry, the ecological consequences of marine transportation continue to be a problem that requires attention. Shipping contributes to climate change, as nearly 3% of carbon dioxide emissions are attributed to it. Furthermore, ballast water discharges, when made without the necessary precautions, disrupt the balance of the marine ecosystem, as exchanges of marine species and organic matter have been observed between entirely different ecosystems. Specifically, for the threat to marine life, mammals such as whales are at risk of being struck by passing ships or threatened by solid and liquid wastes discharged at sea. Artificial Intelligence can be used to calculate the environmental risk inherent in maritime transportation, utilizing human experience and knowledge.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές