dc.contributor.advisor | Μαχιάς, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Χανής, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T12:28:06Z | |
dc.date.available | 2023-10-26T12:28:06Z | |
dc.date.issued | 2023-10-03 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5500 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5337 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται μια εξερεύνηση των εξώφυλλων
δίσκων από τα μουσικά τοπία των δεκαετιών του '80 και του '90, που καλύπτουν
ποικίλα είδη όπως η Grunge,το Nu Metal,η Alternative Pop, το Black Metal, το Hip Hop,
το Punk Rock, το Punk, τα Rock Live Recordings, το Rock και το New Wave. Κατά τη
διάρκεια αυτού του ταξιδιού, θα εμβαθύνουμε στις περίπλοκες λεπτομέρειες που
διακρίνουν την οπτική ταυτότητα κάθε είδους. Από το ωμό και υποβλητικό artwork του
grunge μέχρι τη φουτουριστική αισθητική του nu metal, θα αναλύσουμε τα στοιχεία που
κάνουν αυτά τα εξώφυλλα άλμπουμ εμβληματικά. Επιπλέον, θα εμβαθύνουμε στον
συμβολισμό και την οπτική γλώσσα που χρησιμοποιείται στην εναλλακτική pop και το
black metal, προσφέροντας μοναδικές γνώσεις για αυτά τα μουσικά είδη.
Πέρα από τη νοσταλγία, αυτή η εξερεύνηση επεκτείνεται και στο σύγχρονο πεδίο,
καθώς θα διερευνήσουμε πώς αυτά τα εξώφυλλα άλμπουμ συνεχίζουν να επηρεάζουν
τις σύγχρονες τάσεις σχεδιασμού και να εμπνέουν νέες γενιές καλλιτεχνών και
μουσικών. Αντιλαμβανόμενοι τη διαρκή σημασία αυτών των εξώφυλλων άλμπουμ,
αποκτούμε πολύτιμες γνώσεις για τους διαρκώς εξελισσόμενους κόσμους του
σχεδιασμού και της φωτογραφίας, εδραιωμένες στην απεριόριστη δημιουργικότητα και
την καινοτομία αυτών των αξιοσημείωτων δεκαετιών. Όταν οι μουσικοί καλλιτέχνες
άρχισαν να γράφουν άλμπουμ για μαζική κατανάλωση τη δεκαετία του 1960, το βινύλιο
στο οποίο τυπώνονταν τα άλμπουμ έπρεπε να πωλείται ως μέρος της συσκευασίας.
Αναπόφευκτα, γεννήθηκε η μορφή της τέχνης του άλμπουμ. Δημιουργήθηκε ένας
νέος τρόπος αναπαράστασης της μουσικής με κάποιο είδος οπτικής μορφής τέχνης. είτε
πρόκειται για σχέδιο είτε για φωτογραφία. | el |
dc.format.extent | 47 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Εξώφυλλα | el |
dc.subject | Γραφιστική | el |
dc.subject | Μουσική | el |
dc.subject | Δίσκοι | el |
dc.subject | Δεκαετία του 90 | el |
dc.subject | Δεκαετία του 80 | el |
dc.subject | Μουσικοί Δίσκοι | el |
dc.title | Τα εξώφυλλα των μουσικών δίσκων της δεκαετίας 1980-1990. | el |
dc.title.alternative | The covers of music albums of the 1980s-1990s. | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Tsinaroglou, Aristeidis | |
dc.contributor.committee | Karabelas, Kostas | |
dc.contributor.committee | Μαχιάς, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών | el |
dc.description.abstracttranslated | The present thesis deals with an exploration of the covers of
albums from the musical landscapes of the 80s and 90s, covering
diverse genres such as Grunge, Nu Metal, Alternative Pop, Black Metal, Hip Hop,
Punk Rock, Punk, Rock Live Recordings, Rock and New Wave. At the time of the
During this journey, we'll delve into the intricate details that
that distinguish the visual identity of each genre. From the raw and evocative artwork of
grunge to the futuristic aesthetics of nu metal, we will analyze the elements that
that make these album covers iconic. In addition, we will delve into the
the symbolism and visual language used in alternative pop and
black metal, offering unique insights into these musical genres.
Beyond nostalgia, this exploration extends into the contemporary realm,
as we explore how these album covers continue to influence
contemporary design trends and inspire new generations of artists and
musicians. Understanding the enduring importance of these album covers,
we gain valuable insights into the ever-evolving worlds of
design and photography, rooted in unlimited creativity and
innovation of these remarkable decades. When musical artists
began to write albums for mass consumption in the 1960s, vinyl
on which albums were printed had to be sold as part of the packaging.
Inevitably, the album art form was born. A new type of album was created
a new way of representing music with some kind of visual art form.
whether it's a drawing or a photograph. | el |