Εμφάνιση απλής εγγραφής

Χρήση γενετικών αλγορίθμων για τη δημιουργία ομάδων φοιτητών για συνεργασία

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΜαστροσαββάκης, Ηλίας
dc.date.accessioned2023-10-27T07:30:24Z
dc.date.available2023-10-27T07:30:24Z
dc.date.issued2023-10-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5506
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5343
dc.description.abstractΟ σχηματισμός ομάδων εργασίας φοιτητών παίζει σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματικότητα της μαθησιακής διαδικασίας. Κατάλληλες ομάδες φοιτητών οδηγούν σε αλληλεπιδράσεις μεταξύ τους και αυξάνουν τα μαθησιακά αποτελέσματα. Ωστόσο, ο σχηματισμός ομάδας είναι ένα σύνθετο έργο και απαιτεί αυτόματες προσεγγίσεις που θα παράγουν τα βέλτιστα αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Προς αυτή την κατεύθυνση, η διπλωματική αυτή παρουσιάζει έναν νέο γενετικό αλγόριθμο για την ομαδοποίηση των φοιτητών με σκοπό την εκμάθησή τους με εργασίες. Οι καινοτομίες του αφορούν τις ιδιότητες που χρησιμοποιούνται για τη σύνθεση ομάδων και γενετικούς τελεστές. Ειδικότερα, τα χαρακτηριστικά του φοιτητή αναφέρονται στις τρεις κύριες διαστάσεις της μάθησης, ακαδημαϊκό, γνωστικό και κοινωνικό. Όσον αφορά τους γενετικούς τελεστές, ο αλγόριθμος εκτελεί δύο τελεστές διασταύρωσης, μια τροποποιημένη διασταύρωση δύο σημείων και μια νέα προσέγγιση, που ονομάζεται διασταύρωση σε ένα σημείο ανά ομάδα.el
dc.format.extent159el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΣυνεργατική μάθησηel
dc.subjectΣχηματισμός ομάδαςel
dc.subjectΟμαδοποίηση με πολλαπλά κριτήριαel
dc.subjectΓενετικός αλγόριθμοςel
dc.titleΧρήση γενετικών αλγορίθμων για τη δημιουργία ομάδων φοιτητών για συνεργασίαel
dc.title.alternativeUse of genetic algorithm for cooperation of students in groupsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΒογιατζής, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΜυλωνάς, Φοίβος-Απόστολος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΠροηγμένες Τεχνολογίες Υπολογιστικών Συστημάτωνel
dc.description.abstracttranslatedThe group formation plays an important role to the effectiveness of learning process. Adequate groups foster student interactions and increase learning outcomes. However, group formation is a complex task and requires automatic approaches to produce the optimal results in short time. To this direction, this project presents a novel genetic algorithm for student grouping to facilitate learning process with projects. Its innovations pertain to the attributes used for the composition of groups and genetic operators applied. In particular, student attributes refer to the three main dimensions of learning, academic, cognitive, and social. Regarding genetic operators, the algorithm performs two crossover operators, a modification of two-point crossover and a new approach, called one-point per group crossoverel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές