Show simple item record

Η Διαχείριση της υγείας και ασφάλειας στους εργαζομένους ΟΤΑ Β’ Βαθμού (Περιφέρειες)

dc.contributor.advisorΝτουνιάς, Γεώργιος
dc.contributor.authorΜάρκου, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2023-11-02T09:33:24Z
dc.date.available2023-11-02T09:33:24Z
dc.date.issued2023-10-26
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5552
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5389
dc.description.abstractΗ διαχείριση της ΥΑΕ στους ΟΤΑ β´ βαθμού (Περιφέρειες) είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία που απαιτεί προσοχή και συνεχή παρακολούθηση. Οι Αιρετές Περιφέρειες έχουν την ευθύνη να διασφαλίζουν ότι, οι εργαζόμενοι στις διάφορες υπηρεσίες και τομείς που υπηρετούν, προστατεύονται από επαγγελματικούς κινδύνους και ότι λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα για την πρόληψη τραυματισμών και ασθενειών. Οι Περιφέρειες πρέπει να τηρούν τις νομοθετικές απαιτήσεις για την ΥΑΕ. Αυτές οι απαιτήσεις περιλαμβάνουν την ανάπτυξη και εφαρμογή πολιτικών και διαδικασιών που αφορούν την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών, την ενημέρωση και την εκπαίδευση των εργαζομένων, τον έλεγχο των εργασιακών περιβαλλόντων, καθώς και τη συμμόρφωση με τις ισχύουσες οδηγίες και κανονισμούς.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΥγείαel
dc.subjectΑσφάλειαel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΠεριφέρειεςel
dc.subjectΟΤΑel
dc.subjectΕπαγγελματικοί Κίνδυνοιel
dc.subjectΠρόληψηel
dc.subjectΕργατικά ατυχήματαel
dc.subjectΕπαγγελματικές ασθένειεςel
dc.subjectΑσφάλεια Εργαζομένωνel
dc.subjectHealth safetyel
dc.subjectSafety of workersel
dc.subjectOccupational Hazardsel
dc.subjectOccupational diseasesel
dc.subjectWork accidentsel
dc.subjectLocal governmentsel
dc.titleΗ Διαχείριση της υγείας και ασφάλειας στους εργαζομένους ΟΤΑ Β’ Βαθμού (Περιφέρειες)el
dc.title.alternativeSafety and Health management at employees of local government organisationsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeCavoura, Olga
dc.contributor.committeeRiza, Elena
dc.contributor.facultyΣχολή Δημόσιας Υγείαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Πολιτικών Δημόσιας Υγείαςel
dc.contributor.masterΕπαγγελματική & Περιβαλλοντική Υγείαel
dc.description.abstracttranslatedThe management of the health and safety of workers in Grade B local governments (regions) is an important area that requires attention and continuous monitoring. Regions have a responsibility to ensure that workers in the various services and sectors they serve are protected from work-related hazards and that appropriate measures are taken to prevent injury and illness. Regions must comply with statutory requirements relating to health and safety in the workplace. These requirements include developing and implementing policies and procedures to prevent accidents and illnesses, train and inform employees, control work environments, and ensure compliance with applicable directives and regulations.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές