dc.contributor.advisor | Kallergis, Dimitrios | |
dc.contributor.advisor | Garofalaki, Zacharenia | |
dc.contributor.author | Αργυροκαστρίτης, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2023-11-03T08:00:24Z | |
dc.date.available | 2023-11-03T08:00:24Z | |
dc.date.issued | 2023-10-13 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5563 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5400 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια ο ρυθμός υιοθέτησης των ηλεκτρικών οχημάτων έχει αυξηθεί με αποτέλεσμα να υπάρχει ανάγκη δημιουργίας στιβαρής υποδομής φόρτισης για την υποστήριξη αυτού του βιώσιμου τρόπου μετακίνησης. Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τα πρωτόκολλα επικοινωνίας ενός δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Αναλύονται τα ασύρματα δίκτυα ad hoc και οι διάφορες κατηγορίες τους με έμφαση στα ad hoc δίκτυα οχημάτων. Επίσης, περιγράφονται αναλυτικά οι προδιαγραφές ενός συστήματος φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε σταθμού φόρτισης, το κόστος και ο χρόνος φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος χρησιμοποιώντας αργή ή γρήγορη φόρτιση. Επιπλέον, αναλύονται κάποια από τα πρωτόκολλα επικοινωνίας των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων όπως το πρωτόκολλο Open Charge Point Protocol (OCPP), το διεθνές πρότυπο ISO 15118 και το πρότυπο OpenADR.
Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να δημιουργηθεί ένα σύστημα διαχείρισης των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων εντός μιας πανεπιστημιούπολης, μέσω του οποίου θα υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης των ηλεκτρικών οχημάτων που αποτελούν τον στόλο του συστήματος και η δυνατότητα διαχείρισης του φορτίου ενέργειας που χρησιμοποιείται για την φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων. Το πρωτόκολλο OCPP και το διεθνές πρότυπο ΙSO 15118 υποστηρίζουν την επικοινωνία των σταθμών φόρτισης με τα ηλεκτρικά οχήματα και το πρότυπο OpenADR υποστηρίζει την διαχείριση του φορτίου ενέργειας που χρησιμοποιείται για την φόρτιση. Τέλος, σχεδιάστηκε το ασύρματο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων της Πανεπιστημιούπολης Αρχαίου Ελαιώνα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και αναφέρθηκε η εξέλιξη της εργασίας στο μέλλον δημιουργώντας ένα προηγμένο ηλεκτρικό δίκτυο φόρτισης οχημάτων ενσωματώνοντας και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. | el |
dc.format.extent | 63 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Hλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Σταθμοί φόρτισης | el |
dc.subject | Ασύρματα δίκτυα ad hoc | el |
dc.subject | Πρωτόκολλο OCPP | el |
dc.title | Πρωτόκολλα επικοινωνίας δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων | el |
dc.title.alternative | Communication protocols in plug-in electric vehicle networks | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μαυρομμάτης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.description.abstracttranslated | Recently, the adoption rate of electric vehicles has increased, resulting in the need for a robust charging infrastructure to support this sustainable mode of transport. This thesis deals with the communication protocols of an electric vehicle charging network. Wireless ad hoc networks and their different categories are analyzed with a focus on vehicular ad hoc networks. Also, the specifications of an electric vehicle charging system, the characteristics of each charging station, the cost and the charging time of an electric vehicle using slow or fast charging are described in detail. In addition, some of the communication protocols of electric vehicle charging stations such as the Open Charge Point Protocol (OCPP), the international standard ISO 15118 and the OpenADR standard are discussed.
The objective of this work is to create a system for the management of electric vehicle charging stations within a campus, through which it will be possible to monitor the electric vehicles that make up the system's fleet and manage the energy load used for charging the electric vehicles. The OCPP protocol and the international standard ISO 15118 support the communication between the charging stations and the electric vehicles and the OpenADR standard supports the management of the energy load used for charging. Finally, the wireless electric vehicle charging network of the Ancient Eleonas Campus of the University of West Attica was designed and the future development of the work by creating an advanced electric vehicle charging network incorporating renewable energy sources was reported. | el |