Show simple item record

Υδροδυναμική ανάλυση πλοίου μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου υπό τη δράση απλών αρμονικών κυματισμών στο πεδίο των συχνοτήτων

dc.contributor.advisorMazarakos, Thomas
dc.contributor.authorΤαμπάκης, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2023-11-21T09:36:39Z
dc.date.available2023-11-21T09:36:39Z
dc.date.issued2023-11-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5655
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5492
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η υδροδυναμική ανάλυση ενός πλοίου μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου υπό τη δράση απλών αρμονικών κυματισμών στο πεδίο των συχνοτήτων, με την εφαρμογή της μεθόδου Συνοριακών Στοιχείων (Boundary Element Method – BEM). Ξεκινώντας, παρουσιάζεται η ιστορική αναδρομή των πλοίων μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου και των κανονισμών που εφαρμόζονται στην παγκόσμια ναυτιλία, αλλά και της μεθόδου Συνοριακών Στοιχείων η οποία χρησιμοποιείται ευρέως για την υδροδυναμική ανάλυση των πλοίων και των πλωτών κατασκευών. Γίνεται μία σύντομη αναφορά του θεωρητικού υπόβαθρου που εφαρμόζεται για τους υπολογισμούς των βασικών υδροδυναμικών μεγεθών. Έπειτα, γίνεται ο σχεδιασμός ενός σύνθετου κατακόρυφου κυλινδρικού σώματος και του υπό μελέτη πλοίου σε δύο βυθίσματα, για δύο βάθη περιοχής εγκατάστασης. Επιπρόσθετα, στην πρώτη περίπτωση, πραγματοποιείται προσομοίωση του σύνθετου κατακόρυφου κυλινδρικού σώματος και τα αποτελέσματα συγκρίνονται με αναλυτικές λύσεις. Μετά την επικύρωση των αποτελεσμάτων, ακολουθεί η μελέτη του Product Carrier. Υπολογίστηκαν οι δυνάμεις διέγερσης, η υδροδυναμική μάζα (added mass), η υδροδυναμική απόσβεση (radiation damping) οι κινήσεις, οι μέσες δυνάμεις έκπτωσης δεύτερης τάξης (mean second-order wave drift forces) με εφαρμογή δύο μεθόδων (near-field, far-field) και οι δευτεροτάξιες δυνάμεις (Second Order Wave Excitation Forces) τα οποία παρουσιάζονται σε μορφή διαγραμμάτων και πινάκων. Ακόμη, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα, ενώ δίνονται και προτάσεις για περεταίρω έρευνα. Τέλος, δίνονται αναλυτικά παραρτήματα εισαγωγής της γεωμετρίας του σύνθετου κατακόρυφου σώματος και της γάστρας του πλοίου στα σχεδιαστικά προγράμματα και το υπολογιστικό εργαλείο που έγιναν οι αριθμητικοί υπολογισμοί.el
dc.format.extent1103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.subjectΠεδίο των συχνοτήτωνel
dc.subjectΑπλός αρμονικός κυματισμόςel
dc.subjectΔυνάμεις διέγερσηςel
dc.subjectΠρόσθετη μάζαel
dc.subjectΥδροδυναμική απόσβεσηel
dc.subjectΚινήσειςel
dc.subjectΜέσες δυνάμεις έκπτωσης δεύτερης τάξηςel
dc.subjectΔευτεροτάξιες δυνάμειςel
dc.subjectHydrodynamic analysisel
dc.subjectFrequency domain analysisel
dc.subjectSimple harmonic wavesel
dc.subjectWave exciting forcesel
dc.subjectAdded massel
dc.subjectHydrodynamic dampingel
dc.subjectRAOel
dc.subjectMean second-order wave drift forcesel
dc.subjectSecond-order forcesel
dc.subjectΥδροδυναμική ανάλυσηel
dc.titleΥδροδυναμική ανάλυση πλοίου μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου υπό τη δράση απλών αρμονικών κυματισμών στο πεδίο των συχνοτήτωνel
dc.title.alternativeHydrodynamic analysis of a product carrier under the action of simple harmonic waves in the frequency domainel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠολίτης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΤίγκας, Ιωάννης
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this diploma thesis is the hydrodynamic analysis of a ship carrying different types of oil products under the action of simple harmonic waves in the frequency domain with the application of the Boundary Element Method (BEM). To begin with, the history of Product Carriers, historic milestones which has influenced the global marine community and the history of the BEM method which is used for the hydrodynamic analysis of ships and offshore structures are presented. Moreover, a brief reference of the theoretical background is presented which is applied for the calculations of hydrodynamic parameters. Furthermore, the design of a compound-truncated floating cylinder and a Product Carrier for two drafts and depths is the next chapter of the diploma thesis. In addition, in the first case, simulation for the compound-truncated floating cylinder is occurred, which the results are compared with analytical methods. In the second case, a simulation for the ship is conducted for the four case studies. After the hydrodynamic simulation, the wave exciting forces, the added mass, the hydrodynamic damping, the mean second order wave drift forces using the near-field and the far-field method, and the QTF’s are calculated and presented with numerical results in diagrammatic and tabular form. Last but not least, the conclusions and recommendations for future work are presented. Finally, the last chapters are included with appendixes presenting the import of both structures in the design software and the calculating tool for the numerical results.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record