dc.contributor.advisor | Mazarakos, Thomas | |
dc.contributor.author | Ταμπάκης, Αθανάσιος | |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T09:36:39Z | |
dc.date.available | 2023-11-21T09:36:39Z | |
dc.date.issued | 2023-11-16 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5655 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5492 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η υδροδυναμική ανάλυση ενός πλοίου μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου υπό τη δράση απλών αρμονικών κυματισμών στο πεδίο των συχνοτήτων, με την εφαρμογή της μεθόδου Συνοριακών Στοιχείων (Boundary Element Method – BEM). Ξεκινώντας, παρουσιάζεται η ιστορική αναδρομή των πλοίων μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου και των κανονισμών που εφαρμόζονται στην παγκόσμια ναυτιλία, αλλά και της μεθόδου Συνοριακών Στοιχείων η οποία χρησιμοποιείται ευρέως για την υδροδυναμική ανάλυση των πλοίων και των πλωτών κατασκευών. Γίνεται μία σύντομη αναφορά του θεωρητικού υπόβαθρου που εφαρμόζεται για τους υπολογισμούς των βασικών υδροδυναμικών μεγεθών. Έπειτα, γίνεται ο σχεδιασμός ενός σύνθετου κατακόρυφου κυλινδρικού σώματος και του υπό μελέτη πλοίου σε δύο βυθίσματα, για δύο βάθη περιοχής εγκατάστασης. Επιπρόσθετα, στην πρώτη περίπτωση, πραγματοποιείται προσομοίωση του σύνθετου κατακόρυφου κυλινδρικού σώματος και τα αποτελέσματα συγκρίνονται με αναλυτικές λύσεις. Μετά την επικύρωση των αποτελεσμάτων, ακολουθεί η μελέτη του Product Carrier. Υπολογίστηκαν οι δυνάμεις διέγερσης, η υδροδυναμική μάζα (added mass), η υδροδυναμική απόσβεση (radiation damping) οι κινήσεις, οι μέσες δυνάμεις έκπτωσης δεύτερης τάξης (mean second-order wave drift forces) με εφαρμογή δύο μεθόδων (near-field, far-field) και οι δευτεροτάξιες δυνάμεις (Second Order Wave Excitation Forces) τα οποία παρουσιάζονται σε μορφή διαγραμμάτων και πινάκων. Ακόμη, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα, ενώ δίνονται και προτάσεις για περεταίρω έρευνα. Τέλος, δίνονται αναλυτικά παραρτήματα εισαγωγής της γεωμετρίας του σύνθετου κατακόρυφου σώματος και της γάστρας του πλοίου στα σχεδιαστικά προγράμματα και το υπολογιστικό εργαλείο που έγιναν οι αριθμητικοί υπολογισμοί. | el |
dc.format.extent | 1103 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.subject | Πεδίο των συχνοτήτων | el |
dc.subject | Απλός αρμονικός κυματισμός | el |
dc.subject | Δυνάμεις διέγερσης | el |
dc.subject | Πρόσθετη μάζα | el |
dc.subject | Υδροδυναμική απόσβεση | el |
dc.subject | Κινήσεις | el |
dc.subject | Μέσες δυνάμεις έκπτωσης δεύτερης τάξης | el |
dc.subject | Δευτεροτάξιες δυνάμεις | el |
dc.subject | Hydrodynamic analysis | el |
dc.subject | Frequency domain analysis | el |
dc.subject | Simple harmonic waves | el |
dc.subject | Wave exciting forces | el |
dc.subject | Added mass | el |
dc.subject | Hydrodynamic damping | el |
dc.subject | RAO | el |
dc.subject | Mean second-order wave drift forces | el |
dc.subject | Second-order forces | el |
dc.subject | Υδροδυναμική ανάλυση | el |
dc.title | Υδροδυναμική ανάλυση πλοίου μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου υπό τη δράση απλών αρμονικών κυματισμών στο πεδίο των συχνοτήτων | el |
dc.title.alternative | Hydrodynamic analysis of a product carrier under the action of simple harmonic waves in the frequency domain | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Πολίτης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | Τίγκας, Ιωάννης | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this diploma thesis is the hydrodynamic analysis of a ship carrying different types of oil products under the action of simple harmonic waves in the frequency domain with the application of the Boundary Element Method (BEM). To begin with, the history of Product Carriers, historic milestones which has influenced the global marine community and the history of the BEM method which is used for the hydrodynamic analysis of ships and offshore structures are presented. Moreover, a brief reference of the theoretical background is presented which is applied for the calculations of hydrodynamic parameters. Furthermore, the design of a compound-truncated floating cylinder and a Product Carrier for two drafts and depths is the next chapter of the diploma thesis. In addition, in the first case, simulation for the compound-truncated floating cylinder is occurred, which the results are compared with analytical methods. In the second case, a simulation for the ship is conducted for the four case studies. After the hydrodynamic simulation, the wave exciting forces, the added mass, the hydrodynamic damping, the mean second order wave drift forces using the near-field and the far-field method, and the QTF’s are calculated and presented with numerical results in diagrammatic and tabular form. Last but not least, the conclusions and recommendations for future work are presented. Finally, the last chapters are included with appendixes presenting the import of both structures in the design software and the calculating tool for the numerical results. | el |