Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σύγκριση Ντετερμινιστικής και Πιθανοτικής μεθόδου για ευστάθεια πλοίου τύπου ROPAΧ μετά από βλάβη

dc.contributor.advisorΤίγκας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑσπιώτης, Ισίδωρος
dc.date.accessioned2023-11-30T14:33:44Z
dc.date.available2023-11-30T14:33:44Z
dc.date.issued2023-11-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5700
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5537
dc.description.abstractΠρωταρχικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία αποτελεί η διασφάλιση της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Για τον λόγο αυτό, και ιδιαίτερα για επιβατηγά πλοία, έχει δημιουργηθεί ο Παγκόσμιος Οργανισμός Ναυτιλίας (I.M.O.). Στα μέσα του 19ου αιώνα, στη Γένοβα, δημιουργήθηκε ο οργανισμός αυτός όπου πρωταρχικός του στόχος ήταν η δημιουργία μιας ανανεωμένης έκδοσης της SOLAS. (International Convention for the Safety of Life at Sea). Ο οργανισμός συνεχίζει να αναπτύσσεται μέχρι σήμερα και είναι πλέον υπεύθυνος για περισσότερες από 50 διεθνή συμβάσεις.1 Από τις συμβάσεις του ΙΜΟ, φυσικά δεν θα μπορούσε να παραληφθεί ο έλεγχος ευστάθειας των πλοίων. Η ευστάθεια έχει καθοριστικό ρόλο στη ναυπήγηση ενός πλοίου. Ως ευστάθεια ορίζουμε την ικανότητα ενός πλοίου να ανθίσταται σε οποιαδήποτε κλίση, εγκάρσια ή διαμήκη, καθώς και η τάση επαναφοράς του στην αρχική θέση (κατακόρυφη).2 Στην παρούσα εργασία, σχεδιάστηκε η γάστρα στο λογισμικό Rhino3D, έγινε έλεγχος της άθικτης ευστάθειας του πλοίου, όπως και της ευστάθειας μετά από βλάβη με την βοήθεια του προγράμματος Max Surf. Υπάρχουν δύο μέθοδοι ελέγχου της ευστάθειας: η μέθοδος της χαμένης άντωσης, η οποία είναι η πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη, και η μέθοδος του πρόσθετου βάρους, οι οποίες αναλύονται στο κεφάλαια 2.3. Σε συνέχεια των ανωτέρω, ο σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη της κατάκλυσης ενός επιβατηγού πλοίου και έλεγχος της ευστάθειάς του. Για την υλοποίηση της υπολογιστικής διαδικασίας, δημιουργήθηκε ένα τρισδιάστατο μοντέλο πλοίου στο κατάλληλο σχεδιαστικό πρόγραμμα, Rhino3D. Ύστερα, έγινε έλεγχος ευστάθειας με τη χρήση του λογισμικού προγράμματος Max Surf. Επιπλέον, έγινε έλεγχος με την ντετερμινιστική αλλά και με την πιθανοτική μέθοδο, οι οποίες αναλύονται στο κεφάλαιο 2,5.el
dc.format.extent184el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠιθανοτικήel
dc.subjectΝτετερμινιστικήel
dc.titleΣύγκριση Ντετερμινιστικής και Πιθανοτικής μεθόδου για ευστάθεια πλοίου τύπου ROPAΧ μετά από βλάβηel
dc.title.alternativeComparison of Deterministic and Probabilistic method of the damaged stability of a ROPAXel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜαζαράκος, Θωμάς
dc.contributor.committeeΠολίτης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThe primary role of global shipping is to safeguard human life at sea. For this reason, and especially for passenger ships, the World Maritime Organization (I.M.O.). In the mid-19th century, in Genoa, this organization was created where its primary goal was to create a renewed edition of SOLAS. (International Convention for the Safety of Life at Sea). The organization continues to grow to this day and is now responsible for more than 50 international conventions. From the Imo conventions, of course, ship stability control could not be omitted. Stability plays a crucial role in the construction of a ship. Stability is defined as the ability of a ship to withstand any inclination, transverse or longitudinal, as well as the tendency to return to the original position (vertical). In this paper, the hull was designed in Rhino3D software, the intact stability of the ship was checked, as well as the stability after failure with the help of the Max Surf Program. There are two methods of stability control: the lost lift method, which is the most widely used, and the additional weight method, which are discussed in Chapter 2.3. Following the above, the purpose of the work is to study the flooding of a passenger ship and check its stability. To implement the computational process, a three-dimensional model of a ship was created in the appropriate design program, Rhino3D. Then, stability was checked using the Max Surf software. In addition, the deterministic and probabilistic methods were tested, which are discussed in Chapter 2.5.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές