dc.contributor.advisor | KANETAKI, ZOE | |
dc.contributor.advisor | Στεργίου, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Μυταράς, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2024-02-11T16:54:40Z | |
dc.date.available | 2024-02-11T16:54:40Z | |
dc.date.issued | 2023-10-12 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5876 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5712 | |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη εργασία εστιάζει στην δημιουργία μερικών προτάσεων – λύσεων οι οποίες θα μπορούν να εφαρμοστούν σε κάθε ηλεκτρικό πατίνι που κυκλοφορεί στην αγορά και θα δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση της ασφάλειας και της χρηστικότητάς του. Η εργασία αυτή αποτελείται από τα εξής τρία βασικά στάδια: Αρχικά, πραγματοποιήθηκε μια εκτενής διαδικασία συλλογής δεδομένων, μέσω ενός ερωτηματολογίου, το οποίο διανεμήθηκε σε ένα ευρύ φάσμα συμμετεχόντων. Η διαδικασία αυτή συνέβαλε στη συλλογή, την καταγραφή, την ανάλυση των απόψεων – προβλημάτων - ανησυχιών που αφορούν τους χρήστες των ηλεκτρικών πατινιών γύρω από το θέμα. Τα δεδομένα που προέκυψαν από αυτή τη διαδικασία παρείχαν μια πολύτιμη βάση για την προώθηση των στόχων της εργασίας. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε η σχεδίαση ενός ηλεκτρικού πατινιού που συνδυάζει υψηλή ασφάλεια και βελτιωμένη λειτουργικότητα, χρησιμοποιώντας το λογισμικό τρισδιάστατης μοντελοποίησης Autodesk Inventor. Τέλος, προσδιορίστηκαν τα εξαρτήματα που θα συμβάλλουν στη βελτίωση της ασφάλειας του ηλεκτρικού πατινιού, με έμφαση στην προστασία του χρήστη και την χρηστικότητα κατά την οδήγηση. Η σχεδίαση αυτών των εξαρτημάτων επιτεύχθηκε με τη χρήση λογισμικού τρισδιάστατης μοντελοποίησης, μετατρέποντας τα ηλεκτρικά πατίνια σε ασφαλή μέσα μεταφοράς για τους χρήστες τους. Συνοπτικά, η εργασία αυτή συνδυάζει την έρευνα της αγοράς, τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προηγμένων πατινιών, καθώς και την ανάδειξη στρατηγικών για τη βελτίωση της ασφάλειας κατά τη χρήση τους | el |
dc.format.extent | 81 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Scooter | el |
dc.subject | Ηλεκτρικό σκούτερ | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά πατίνια | el |
dc.subject | Ασφάλεια | el |
dc.title | Σχεδιασμός ενός ηλεκτρικού πατινιού με αυξημένη ασφάλεια χρήστη | el |
dc.title.alternative | Design of an electric scooter with increased feeling of user safety | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Προεστάκης, Εμμανουήλ | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | This particular thesis focuses on the creation of some solutions that can be adapted in every electrical scooter that is available in the market right now and they will emphasize on improving user’s safety and usability. This thesis will be consisted of three main stages: Firstly, an extensive data collection was carried out, with a help of a questionnaire, which was distributed in a wide variety of participants. This process contributed to the collection, recording, analysis of the views – issues – concerns of electric scooter users around the topic. The data that obtained from this process provided a valuable basis for promoting the objectives
of this work. Subsequently, the design and the creation of an electric scooter which combines high safety and improved functionality was completed using Autodesk Inventor, a 3D CAD modelling software. Finally, the components that will contribute to the improvement of the electric scooter were identified, with emphasis in user protection and usability while driving. The design of the components was completed with the use of a 3D CAD modelling software, which transformed the electric scooter in user friendly means of transport for their users. Briefly, this thesis combines the market research, the design and the development of advanced scooters and lastly, the identification of strategies for improved user safety. | el |