Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ανά Λέξεις-κλειδιά "Q-learning"
Αποτελέσματα 2-2 από 2
-
Ανάπτυξη αλγορίθμου τεχνητής ευφυίας αυτόματης εκμάθησης της στρατηγικής παίκτη στο επιτραπέζιο παιχνίδι Dominion
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-05)Κατά τα προηγούμενα χρόνια, αρκετά επιτραπέζια παιχνίδια έχουν χρησιμοποιηθεί σαν χώρος ανάπτυξης και δοκιμής, διαφόρων τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης. Τα επιτραπέζια παιχνίδια είναι ιδανικά για αυτό το ρόλο, καθώς προσφέρουν ...