Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ευφυές ψηφιακό παιχνίδι ψυχαγωγικού σκοπού

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΠολύζος, Βασίλειος
dc.date.accessioned2024-03-27T08:58:44Z
dc.date.available2024-03-27T08:58:44Z
dc.date.issued2024-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6184
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6020
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία, έχει στόχο την διερεύνηση των τεχνικών πτυχών των ευφυών ψηφιακών παιγνιδιών και την εξέλιξή τους. Σκοπό της είναι η υλοποίηση ενός ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού παιχνιδιού. Το επίκεντρο της προσοχής μας θα είναι η τεχνολογία των έξυπνων συσκευών, η αισθητική, η εκπαιδευτική αξία και η διασκέδαση που παρέχει. Για το λόγο αυτό , διενεργήθηκε μία μελέτη σχετικά για ένα παιχνίδι γεωγραφικής και πολιτιστικής γνώσης , που μπορεί να προσφέρει στους παίκτες ψυχαγωγία , ευγενής άμιλλα καθώς σκοπός είναι να κερδίσει ο κάθε παίκτης όσους πιο πολλούς πόντους με σκοπό τη νίκη. Το παιχνίδι περιέχει γεωγραφικές ερωτήσεις και πάντα ξεκινάει από το επίπεδο “beginner“ , εύκολες ερωτήσεις. Το παιγνίδι αναγνωρίζει την αξία του παίκτη και αλλάζει επίπεδα δυσκολίας ανάλογα με την απόδοσή του. Υπάρχουν επίπεδα δυσκολίας για κάθε επίπεδο, όσο πιο δύσκολο επίπεδο τόσο πιο πολλοί οι πόντοι. Το παιγνίδι αυτό αναπτύχθηκε σε περιβάλλον iOS , για έξυπνες συσκευές της εταιρείας apple για συσκευές iPhone (κινητό τηλέφωνο) και iPad (tablet). Για την αξιολόγηση της εργασίας χρησιμοποιήθηκε ομάδα κάθε ηλικίας και υπάρχει ανάλυση των αποτελεσμάτων με φωτογραφίες και διαγράμματα, η πλειοψηφία απάντησε ότι το παιγνίδι είναι διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό ταυτόχρονα.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΚουίζel
dc.subjectΨηφιακό παιχνίδιel
dc.titleΕυφυές ψηφιακό παιχνίδι ψυχαγωγικού σκοπούel
dc.title.alternativeAn intelligent digital game for entertaimentel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThe thesis aims, has as target to investigate the technical aspects of intelligent digital games and their evolution. Its purpose is the implementation of an entertaining and educational game. Our focus will be on smart device technology, aesthetics, educational value, and the fun it provides. For this reason, a study was carried out about a game of geographical and cultural knowledge, which can offer to players entertainment, noble rivalry as the goal is for each player to earn as many points as possible in order to win. The game contains geographical questions and always starts from the "beginner" level, for easy questions. The game recognizes the value of the player and changes difficulty levels according to their performance. There are difficulty levels for each level, the harder the level the more points. This game was developed in an IOS environment, for smart devices of the company Apple for iPhone (mobile phone) and iPad (tablet) devices. A group of all ages was used to evaluate the work and there is an analysis of the results with photos and diagrams, the majority answered that the game is fun and educational at the same time.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές