Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή αλγορίθμου για την προσαρμογή δυσκολίας στο παιχνίδι «Βρες τις διαφορές» με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΚουνδουράκης, Κοσμάς
dc.date.accessioned2024-03-27T09:05:30Z
dc.date.available2024-03-27T09:05:30Z
dc.date.issued2024-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6187
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6023
dc.description.abstractΗ παρούσα Διπλωματική Εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός αλγορίθμου Τεχνητής Νοημοσύνης για το κλασσικό παιχνίδι «Βρες τις Διαφορές». Χρησιμοποιείται ο αλγόριθμος Δέντρο Απόφασης ή Decision Tree Classifier όπου μπορεί να αυξάνει και να μειώνει δυναμικά τη δυσκολία του παιχνιδιού ανάλογα με τι δυνατότητες του κάθε παίχτη. Για να το καταφέρει αυτό λαμβάνονται υπόψη οι μεταβλητές του χρόνου όπου ο χρειάστηκε ο χρήστης για να βρει τις όλες τις διαφορές σε ένα ζεύγος εικόνων, αν έκανε κάποιο λάθος κατά την αναζήτηση και πόσα λάθη ήταν αυτά. Η εργασία πέρα από την ανάλυση του αλγορίθμου, αναζητάει τον ψυχαγωγικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα που παρουσιάζουν τα παιχνίδια με Τεχνητή Νοημοσύνη. Εξετάζονται πλήρως από τον σχεδιασμό μέχρι την υλοποίηση για τη δημιουργία του παιχνιδιού καθώς και οι προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν καταλήγοντας πως η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει μεγάλο αντίκτυπο στον τον τομέα της εκπαίδευσης μέσω τον παιχνιδιών.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subjectΔέντρο απόφασηςel
dc.subjectΔυναμική δυσκολίαel
dc.titleΕφαρμογή αλγορίθμου για την προσαρμογή δυσκολίας στο παιχνίδι «Βρες τις διαφορές» με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνηςel
dc.title.alternativeApplication of an algorithm to adjust difficulty in the game "Find the differences" using artificial intelligenceel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis thesis focuses on the creation of an AI algorithm for the classic game "Find the Differences". The Decision Tree Classifier algorithm is used where it can dynamically increase and decrease the difficulty of the game depending on the capabilities of each player. To do this it takes into account the variables of the time it took the user to find all the differences in a pair of images, whether they made a mistake during the search and how many mistakes these were. In addition to the analysis of the algorithm, the paper looks for the entertaining and educational nature of Artificial Intelligence games. It fully explores from design to implementation to create the game as well as the challenges faced concluding that Artificial Intelligence has a great impact on the field of education through games.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές