dc.contributor.advisor | Troussas, Christos | |
dc.contributor.author | Λιανουδάκης, Μιχάλης | |
dc.date.accessioned | 2024-03-28T11:09:56Z | |
dc.date.available | 2024-03-28T11:09:56Z | |
dc.date.issued | 2024-03 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6230 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6066 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό διαδικτυακής εφαρμογής με σκοπό την εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού. Αρχικά γίνεται μια εισαγωγή για την έννοια της ηλεκτρονική μάθησης και τις επιρροές που έχει ασκήσει στον εκπαιδευτικό τομέα στη σημερινή εποχή. Έπειτα παρουσιάζονται και αναλύονται όλα τα βασικά χαρακτηριστικά
σχετικά με τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης με αναφορά σε συγκεκριμένα παραδείγματα.
Στη συνέχεια, πραγματοποιείται έρευνα γύρω διάσημες εφαρμογές και συστήματα διαχείρισης μαθησιακού περιεχομένου που έχουν ενσωματώσει εξατομικευμένα συστήματα με τεχνητή νοημοσύνη Η παραπάνω θεωρητική ανάλυση και έρευνα αποτέλεσε οδηγό και πηγή έμπνευσης για την υλοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικτυακής εφαρμογής για την εκμάθηση προγραμματισμού .Οπότε γίνεται η παρουσίαση της μεθοδολογίας της εφαρμογής καθώς και η εκτενής αναπαράσταση των λειτουργιών της με διάφορα screenshots και παραδείγματα χρήσης . Παράλληλα, γίνεται παρουσίαση της αρχιτεκτονικής της εφαρμογής
καθώς και αναφορά σ τα είδη προσαρμοστικότητας που χρησιμοποιήθηκαν για την ανάπτυξη του λογισμικού διαχείρισης μάθησης. Επιπλέον η εφαρμογή υποβλήθηκε σε δοκιμές και αξιολογήθηκε από άτομα διάφορων ηλικιών, με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου. Τέλος, παρουσιάζονται διάφορα συμπεράσματα σχετικά με τα πλεονεκτήματα της σχεδίασης της εκπαιδευτικής εφαρμογής αλλά και συμπεράσματα από την αξιολόγηση της , καθώς και μελλοντικές προκλήσεις της . | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Διαδικτυακή εφαρμογή | el |
dc.subject | Γλώσσες προγραμματισμού | el |
dc.title | Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού | el |
dc.title.alternative | Design of web educational app for learning programming languages | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κρούσκα, Ακριβή | |
dc.contributor.committee | Tselenti, Panagiota | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis focuses on designing a web application for learning programming languages.
Initially, an introduction is provided on the concept of e-learning and the influence it has on
the educational sector in today’s era. Next, it presents and analyzes all the essential
characteristics of Learning Management Systems (LMS) with specific examples.
Subsequently, research is conducte d on well known applications and learning content
management systems that have integrated personalized systems with artificial intelligence.
The above theoretical analysis and research served as a guide and source of inspiration for
the implementation of the educational web application for learning programming. The
application's methodology is presented, along with a comprehensive representation of its
functions with various screenshots and usage examples. Additionally, the architecture of the
application is presented, along with a discussion of some types of adaptability that were
utilized in the development of the learning management software. Furthermore, the
application was tested and evaluated by people of various age groups using a questionnaire.
Finally, various conclusions are drawn regarding the benefits of design of the educational
application as well as conclusions from its evaluation and its future challenges. | el |