dc.contributor.advisor | Σταθοπούλου, Αγάθη | |
dc.contributor.author | Κανδαλέπα, Μαρία Βασιλεία | |
dc.date.accessioned | 2024-04-02T08:13:18Z | |
dc.date.available | 2024-04-02T08:13:18Z | |
dc.date.issued | 2024-03-14 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6313 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6149 | |
dc.description.abstract | Απώλεια ακοής ονομάζεται η μείωση της ακουστικής ικανότητας η οποία είναι αποτέλεσμα βλάβης σε ένα ή παραπάνω τμήματα του έξω, μέσου ή έσω αυτιού. Ο όρος βαρηκοΐα αναφέρεται στη μειωμένη ακουστική ικανότητα ενός ατόμου ενώ ο όρος κώφωση αναφέρεται στην πλήρη έκπτωση της ακουστικής ικανότητας ενός ατόμου στο ένα ή και τα δύο αυτιά. Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η αναζήτηση ερευνών μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης που αναφέρονται στα πλεονεκτήμτα που παρουσιάζει η συνεκπαιδευση κωφών και βαρήκοων μαθητών σε σχολεία γενικής
εκπαίδευσης με μαθητές τυπικής ανάπτυξης. Τα αποτελέσματα της συστηματικής ανασκόπησης έδειξαν πως τα κωφά και βαρήκοα (κ/β) άτομα που φοιτούν σε γενικά σχολεία αναπτύσσουν καλύτερες γλωσσικές δεξιότητες, επαρκέστερη ομιλία και υψηλότερα επίπεδα κοινωνικών κινήτρων και γνωστικής ενσυναίσθησης συγκριτικά με τα κ/β άτομα που φοιτητούν σε ειδικά σχολεία. | el |
dc.format.extent | 57 | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Aπώλεια Aκοής | el |
dc.subject | Kωφοί | el |
dc.subject | Bαρήκοοι | el |
dc.subject | Kώφωση | el |
dc.subject | Eκπαίδευση | el |
dc.subject | Συμπερίληψη | el |
dc.subject | Μαθητές | el |
dc.subject | Γενικα Σχολεία | el |
dc.subject | Ειδικά Σχολεία | el |
dc.subject | Hearing loss | el |
dc.subject | Ηearing ability | el |
dc.subject | Education | el |
dc.title | Άτομα με προβλήματα ακοής και συμπερίληψη στη γενική εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | People with hearing loss and inclusion into mainstream education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Sakellari, Evanthia | |
dc.contributor.committee | Λάγιου, Αρετή | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Δημόσιας Υγείας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας | el |
dc.contributor.master | Επιδημιολογία και Προαγωγή Υγείας | el |
dc.description.abstracttranslated | Hearing loss is a reduction in hearing that results from damage to one or more parts of the outer, middle or inner ear. The term hearing loss refers to a person's reduced hearing ability while the term deafness refers to a person's complete loss of hearing in one or both ears. The purpose of this research is to search for studies through literature review that refer to the advantages of co-educating deaf and hard of hearing students in general education schools with typically developing students. The results of the systematic review showed that deaf and hard of hearing individuals attending mainstream schools develop better language skills, more adequate speech and higher levels of social motivation and cognitive empathy compared to deaf and hard of hearing individuals attending special schools. | el |