Εμφάνιση απλής εγγραφής

Άτομα με προβλήματα ακοής και συμπερίληψη στη γενική εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Αγάθη
dc.contributor.authorΚανδαλέπα, Μαρία Βασιλεία
dc.date.accessioned2024-04-02T08:13:18Z
dc.date.available2024-04-02T08:13:18Z
dc.date.issued2024-03-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6313
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6149
dc.description.abstractΑπώλεια ακοής ονομάζεται η μείωση της ακουστικής ικανότητας η οποία είναι αποτέλεσμα βλάβης σε ένα ή παραπάνω τμήματα του έξω, μέσου ή έσω αυτιού. Ο όρος βαρηκοΐα αναφέρεται στη μειωμένη ακουστική ικανότητα ενός ατόμου ενώ ο όρος κώφωση αναφέρεται στην πλήρη έκπτωση της ακουστικής ικανότητας ενός ατόμου στο ένα ή και τα δύο αυτιά. Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η αναζήτηση ερευνών μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης που αναφέρονται στα πλεονεκτήμτα που παρουσιάζει η συνεκπαιδευση κωφών και βαρήκοων μαθητών σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης με μαθητές τυπικής ανάπτυξης. Τα αποτελέσματα της συστηματικής ανασκόπησης έδειξαν πως τα κωφά και βαρήκοα (κ/β) άτομα που φοιτούν σε γενικά σχολεία αναπτύσσουν καλύτερες γλωσσικές δεξιότητες, επαρκέστερη ομιλία και υψηλότερα επίπεδα κοινωνικών κινήτρων και γνωστικής ενσυναίσθησης συγκριτικά με τα κ/β άτομα που φοιτητούν σε ειδικά σχολεία.el
dc.format.extent57el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAπώλεια Aκοήςel
dc.subjectKωφοίel
dc.subjectBαρήκοοιel
dc.subjectKώφωσηel
dc.subjectEκπαίδευσηel
dc.subjectΣυμπερίληψηel
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΓενικα Σχολείαel
dc.subjectΕιδικά Σχολείαel
dc.subjectHearing lossel
dc.subjectΗearing abilityel
dc.subjectEducationel
dc.titleΆτομα με προβλήματα ακοής και συμπερίληψη στη γενική εκπαίδευσηel
dc.title.alternativePeople with hearing loss and inclusion into mainstream educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSakellari, Evanthia
dc.contributor.committeeΛάγιου, Αρετή
dc.contributor.facultyΣχολή Δημόσιας Υγείαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείαςel
dc.contributor.masterΕπιδημιολογία και Προαγωγή Υγείαςel
dc.description.abstracttranslatedHearing loss is a reduction in hearing that results from damage to one or more parts of the outer, middle or inner ear. The term hearing loss refers to a person's reduced hearing ability while the term deafness refers to a person's complete loss of hearing in one or both ears. The purpose of this research is to search for studies through literature review that refer to the advantages of co-educating deaf and hard of hearing students in general education schools with typically developing students. The results of the systematic review showed that deaf and hard of hearing individuals attending mainstream schools develop better language skills, more adequate speech and higher levels of social motivation and cognitive empathy compared to deaf and hard of hearing individuals attending special schools.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές