Εμφάνιση απλής εγγραφής

Application of an Intercultural Empathy Model in Greek Primary School: Views of Teachers

dc.contributor.advisorΜπούνα-Βάιλα, Ανδρομάχη
dc.contributor.authorΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
dc.date.accessioned2024-04-02T11:24:04Z
dc.date.available2024-04-02T11:24:04Z
dc.date.issued2024-03-19
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6335
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6171
dc.description.abstractΣτόχος αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει την εφαρμογή του μοντέλου διαπολιτισμικής ενσυναίσθησης στα ελληνικά δημοτικά σχολεία. Προκειμένου να αναλυθεί λεπτομερώς το θέμα αυτό, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εννοιολογική αποσαφήνιση της βασικής ορολογίας. Αναλυτικότερα, εξηγούνται οι όροι "πολιτισμός-πολιτισμός", η ταύτιση πολιτισμού και έθνους, τα είδη και οι κατηγορίες του πολιτισμού, ο πολιτισμός ως διαδικασία και η έννοια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Επιπλέον, στο κεφάλαιο 2 υπογραμμίζεται λεπτομερέστερα η έννοια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Ειδικότερα, γίνεται αναφορά σε μοντέλα αντιμετώπισης της διαφορετικότητας, συγκεκριμένα στο μοντέλο αφομοίωσης, στο μοντέλο ενσωμάτωσης, στο πολυπολιτισμικό μοντέλο, στο αντιρατσιστικό μοντέλο και στη διαπολιτισμική προσέγγιση. Επιπλέον, το κεφάλαιο αναλύει τις προκλήσεις στα σχολεία όσον αφορά τη διαπολιτισμική προσέγγιση. Επιπλέον, στο κεφάλαιο 3, αναλύεται το κεντρικό ζήτημα της παρούσας διατριβής σχετικά με το μοντέλο διαπολιτισμικής ενσυναίσθησης. Εδώ, πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την έννοια της ενσυναίσθησης, τις διαστάσεις της ενσυναίσθησης, τις διαστάσεις της πολιτισμικής ενσυναίσθησης, τα όρια που υπάρχουν, τις μεθόδους προσέγγισης της πολιτισμικής ενσυναίσθησης και την εκπαίδευση που απαιτείται για την εφαρμογή της. Στη συνέχεια, το κεφάλαιο 4 επικεντρώνεται στο μεθοδολογικό ερευνητικό μέρος της μελέτης και διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τα ερευνητικά ερωτήματα. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στη μελέτη, το μέγεθος του δείγματος, οι μέθοδοι συλλογής δεδομένων και από τη μελέτη προέυψαν τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα. Λέξεις-κλειδιά: Διαπολιτισμική εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Ελλάδα, Εκπαιδευτικοί, Ενσυναίσθησηel
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΕνσυναίσθησηel
dc.subjectIntercultural Educationel
dc.subjectPrimary educationel
dc.subjectEducatorsel
dc.subjectEmpathyel
dc.subjectGreeceel
dc.titleApplication of an Intercultural Empathy Model in Greek Primary School: Views of Teachersel
dc.title.alternativeΕφαρμογή του μοντέλου διαπολιτισμικής ενσυναίσθησης στο ελληνικό δημοτικό σχολείοel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣκαναβή, Κωνσταντίνα
dc.contributor.committeeΜπούνα-Βάιλα, Ανδρομάχη
dc.contributor.committeeΒασσάλου, Ευδοκία
dc.contributor.facultyΣχολή Δημόσιας Υγείαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείαςel
dc.contributor.masterΠεριβαλλοντική Επικοινωνία και Προαγωγή Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές