Εμφάνιση απλής εγγραφής

Νέες Διαδικτυακές Τεχνολογίες Στη Βελτίωση Και Εξέλιξη Της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας

dc.contributor.advisorΜαυρομμάτης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΧασάν, Γεώργιος
dc.date.accessioned2024-05-14T10:01:07Z
dc.date.available2024-05-14T10:01:07Z
dc.date.issued2024-04-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6704
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6540
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εμβαθύνει στον αντίκτυπο των νέων διαδικτυακών τεχνολογιών στη βελτίωση και εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ξεκινά με την ανίχνευση της εξέλιξης των εκπαιδευτικών τεχνολογιών από τα πρώιμα οπτικοακουστικά εργαλεία έως τις σύγχρονες ψηφιακές πλατφόρμες, όπως τα συστήματα διαχείρισης μάθησης, τα μαζικά ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα και οι προσαρμοστικές τεχνολογίες μάθησης. Το κύριο σώμα της διπλωματικής εργασίας εξετάζει κριτικά τον πολύπλευρο ρόλο που διαδραματίζουν αυτές οι τεχνολογίες στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, στην προσφορά εξατομικευμένης εκπαίδευσης και στη διευκόλυνση συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης. Αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένων των ζητημάτων της ψηφιακής δικαιοσύνης, της κατάρτισης των εκπαιδευτικών και της παιδαγωγικής προσαρμογής. Η διπλωματική εργασία παρέχει, επίσης, συστάσεις πολιτικής για την ενσωμάτωση βιώσιμης τεχνολογίας, τονίζοντας την ανάγκη για δίκαιη πρόσβαση, προστασία της ιδιωτικής ζωής των δεδομένων και συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη για τους εκπαιδευτικούς. Κοιτάζοντας προς το μέλλον, προβλέπει τις αναδυόμενες τάσεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία, με ιδιαίτερη έμφαση στις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης, της Επαυξημένης και της Εικονικής Πραγματικότητας. Η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται υπογραμμίζοντας την αναγκαιότητα μιας ισορροπημένης προσέγγισης, μια προσέγγιση που μεγιστοποιεί τα οφέλη, ενώ αμβλύνει τις προκλήσεις, για να διασφαλίσει ότι η εκπαιδευτική διαδικασία παραμένει ανταποκρινόμενη και σχετική στην ψηφιακή εποχή.el
dc.format.extent58el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.titleΝέες Διαδικτυακές Τεχνολογίες Στη Βελτίωση Και Εξέλιξη Της Εκπαιδευτικής Διαδικασίαςel
dc.title.alternativeNew Internet Technologies in Enhancing and Advancing the Educational Processel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΒογιατζής, Ιωάννης
dc.contributor.committeeTroussas, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΠροηγμένες Τεχνολογίες Υπολογιστικών Συστημάτωνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis delves into the impact of new online technologies on the improvement and development of the educational process. It begins by tracing the evolution of educational technologies from early audiovisual tools to modern digital platforms such as learning management systems, massive open online courses, and adaptive learning technologies. The main body of the thesis critically examines the multifaceted role these technologies play in improving learning outcomes, delivering personalized education and facilitating collaborative learning environments. It addresses the challenges of integrating technology into education, including issues of digital equity, teacher training, and pedagogical adaptation. The thesis also provides policy recommendations for sustainable technology integration, emphasizing the need for equitable access, data privacy protection and ongoing professional development for educators. Looking ahead, he predicts emerging trends in educational technology, with a particular focus on the possibilities of Artificial Intelligence, Augmented and Virtual Reality. The thesis concludes by highlighting the necessity of a balanced approach, one that maximizes the benefits while mitigating the challenges, to ensure that the educational process remains responsive and relevant in the digital age.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές