dc.contributor.advisor | Βουνάτσου, Μυρσίνη | |
dc.contributor.author | Γκελασβίλι, Αλέξανδρε | |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T10:09:52Z | |
dc.date.available | 2024-05-14T10:09:52Z | |
dc.date.issued | 2023-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6705 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6541 | |
dc.description.abstract | Η πτυχιακή εργασία με τίτλο "Τοπία του Υποσυνείδητου" αποτελείται από μια σειρά δέκα ψηφιακών κολάζ. Είναι μια μελέτη πάνω στη δημιουργία και παρουσίαση μιας σειράς εικόνων που εντάσσονται στον πλαίσιο του Σουρεαλισμού επηρεασμένη από την έρευνα του έργου σημαντικών καλλιτεχνών εκπροσώπων του κινήματος. Στην ουσία είναι μια διερεύνηση του υποσυνείδητου μου, μέσα από μια δημιουργική διαδικασία που αποτυπώνει τους προσωπικούς θαυμαστούς κόσμους μου που συνενώνουν το όνειρο, την φαντασία, την επιθυμία και τις σκέψεις μου. Συγκεκριμένα γίνεται εισαγωγή στον Σουρεαλισμό , στους κυριότερους εκπροσώπους του, καθώς και στα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν για την έκφραση του. Συγχρόνως γίνεται αναφορά στα πρώιμα έργα του Σουρεαλισμού, πριν ακόμη υπάρξει ο ορός αυτός, παρουσιάζοντας επιλεγμένους καλλιτέχνες και όπως ο Giuseppe Arcimboldo (1526 - 1593) και ο Hieronymus Bosch (1503-1504). Στην συνέχεια παρουσιάζονται ορισμένοι σημαντικοί Σουρεαλιστές καλλιτέχνες όπως ο Andre Breton, ο Max Ernst και ο Salvador Dali καθώς και τα έργα τους. Επισημαίνεται η επιρροή των καλλιτεχνών αυτών και των έργων τους σε άλλα κινήματα μέσα στην τέχνη. Τέλος η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση του κινήματος του Σουρεαλισμού στην Φωτογραφία και τις τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν, μερικές από τις οποίες χρησιμοποιούνται έως σήμερα. Το δεύτερο μέρος της εργασίας εστιάζει στις διαδικασίες δημιουργίας και στην ανάλυση των προσωπικών σουρεαλιστικών ψηφιακών κολάζ. Η κύρια θεματική των εικόνων εστιάζει στα σουρεαλιστικά τοπία με βασικό χαρακτηριστικό την απουσία του ανθρώπου. Παρουσιάζεται η διαδικασία δημιουργίας των εικόνων από την ιδέα μέχρι την υλοποίηση τους. | el |
dc.format.extent | 68 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Σουρεαλισμός | el |
dc.subject | Ψηφιακό Κολάζ | el |
dc.subject | Photoshop | el |
dc.title | Τοπία του Υποσυνειδήτου | el |
dc.title.alternative | Landscapes Of The Subconscious | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Γούναρη, Δήμητρα | |
dc.contributor.committee | Μαχιάς, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών | el |
dc.description.abstracttranslated | The thesis titled "Landscapes of the Subconscious" is a study on the creation and presentation of a series of images that fall within the framework of Surrealism through the exploration of the works of significant artists associated with the movement. It represents an exploration of my subconscious, creating digital collages as personal wondrous worlds that merge dreams, imagination, desire, and thoughts. Specifically, an introduction to Surrealism is provided, along with its main representatives and the mediums used for its expression. Additionally, reference is made to early Surrealist works, predating the term itself, showcasing selected artists and works such as Giuseppe Arcimboldo's "Earth" and Hieronymus Bosch's "The Garden of Earthly Delights" (1503-1504). Subsequently, several important Surrealist artists such as Andre Breton, Max Ernst, and Salvador Dali are presented, along with their works. The influence of these artists and their works on other art movements is emphasized. Finally, the thesis concludes with the presentation of Surrealism in Photography and the techniques employed, some of which are still used today. The second part of the thesis focuses on the creation processes and analysis of personal Surrealist digital collages. The main theme of the images revolves around Surrealist landscapes, characterized by the absence of humans. The process of creating the images, from the idea to their realization, is presented. | el |