Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προμελέτη επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου

dc.contributor.advisorΠολίτης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΓερούδης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2024-05-31T06:23:28Z
dc.date.available2024-05-31T06:23:28Z
dc.date.issued2024-05-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6815
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6650
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη προκαταρκτική μελέτη ενός επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου ανοικτού τύπου το οποίο σχεδιάζεται με σκοπό τη πραγματοποίηση του δρομολογίου Καβάλα – Σκάλα Πρίνου (Θάσος). Η εργασία περιλαμβάνει την εύρεση των κύριων διαστάσεων, του εκτοπίσματος και των συντελεστών μορφής με χρήση στατιστικών δεδομένων από όμοια πλοία. Στη συνέχεια, γίνεται αναλυτικός υπολογισμών των ομάδων βαρών με χρήση στατιστικών και εμπειρικών μεθόδων με σκοπό την επιβεβαίωση της επάρκειας του προϋπολογισμένου εκτοπίσματος. Επιπρόσθετα, γίνεται ανάλυση του πρόσθετου βάρους του πλοίου για την επαλήθευση της απαιτούμενης χωρητικότητάς του. Πραγματοποιήθηκε σχεδίαση του τρισδιάστατου μοντέλου της γάστρας του πλοίου και σχέδια γενικής διάταξης, χωρητικότητας. Με χρήση του σχεδίου του χώρου στάθμευσης καταστρώθηκαν τα σενάρια φόρτωσης και υπολογίσθηκε το κέντρο βάρους του φορτίου. Γίνεται υπολογισμός των υδροστατικών διαγραμμάτων και με χρήση των παραπάνω πραγματοποιείται μελέτη άθικτης ευστάθειας του πλοίου και παράλληλα ο έλεγχος συμμόρφωσης με τους κανονισμούς για πλοία κατηγορίας V σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία. Στη συνέχεια, με χρήση του πατρικού πλοίου και των κανονισμών, πραγματοποιείται διαστασιολόγηση και έλεγχος τάσεων της μέσης τομής. Επίσης, έγινε υπολογισμός της αντίστασης με χρήση συστηματικών σειρών στη ταχύτητα υπηρεσίας και δοκιμών. Τέλος, με χρήση της αντίστασης υπολογίσθηκε η βέλτιστη έλικα από τη συστηματική σειρά Wageningen B - Series και πραγματοποιήθηκε η σχεδίασή της.el
dc.format.extent160el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜελέτη πλοίουel
dc.subjectΣτατιστικές μέθοδοιel
dc.subjectΆφορτο σκάφοςel
dc.subjectΤρισδιάστατο μοντέλοel
dc.subjectΣχέδιο γενικής διάταξηςel
dc.subjectΣχέδιο χωρητικότηταςel
dc.subjectΣενάρια φόρτωσηςel
dc.subjectΥδροστατικοί υπολογισμοίel
dc.subjectΈλεγχος ευστάθειαςel
dc.subjectΔιαστασιολόγησηel
dc.subjectΈλεγχος αντοχήςel
dc.subjectΑντίσταση πλοίουel
dc.subjectΈλικαel
dc.subjectShip designel
dc.subjectStatistical methodsel
dc.subjectLightshipel
dc.subjectThree-dimensional modelel
dc.subjectGeneral arrangement planel
dc.subjectCapacity planel
dc.subjectLoading scenariosel
dc.subjectHydrostatic calculationsel
dc.subjectStability checkel
dc.subjectScantlingsel
dc.subjectYielding checkel
dc.subjectShip resistanceel
dc.subjectPropellerel
dc.titleΠρομελέτη επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίουel
dc.title.alternativePreliminary design of a ro-ro passenger vesselel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΘεοδουλίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.committeeMazarakos, Thomas
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis deals with the preliminary study of an open-type passenger ferry which is designed to operate the route Kavala - Skala Prinos (Thassos). The work includes the determination of the main dimensions, displacement and form factors using statistical data from similar ships. Also, an analytical calculation of the weight groups is performed using statistical and empirical methods in order to confirm the accuracy of the estimated geometrical displacement. In addition, the deadweight of the ship is analyzed to verify the required capacity of the ship’s cargo. A three-dimensional model of the ship's hull was designed and general arrangement, capacity drawings were carried out. Using the parking area drawing, the loading scenarios were constructed and the load centers of the payload were calculated. Hydrostatic diagrams are calculated and using all the above, an intact stability study of the ship is carried out and the compliance of the ship with the regulations for class V ships according to the Greek legislation is checked. Furthermore, using the parent ship and the scantlings required from regulations, a midship drawing was created and yielding check of the middle section is carried out. In addition, the resistance was calculated using systematic series at service speed and trials speed. Finally, using the resistance, the optimum propeller was selected from the Wageningen B – Series and was designed.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές