Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προσαρμοστική επανάχρηση παλαιάς αποθήκης του σιδηροδρομικού σταθμού Τρικάλων σε συνεργατικό χώρο εργασίας

dc.contributor.advisorΤούση, Ευγενία
dc.contributor.authorΜπελόιας, Μιχαήλ
dc.date.accessioned2024-10-03T09:48:06Z
dc.date.available2024-10-03T09:48:06Z
dc.date.issued2024-09-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7549
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7381
dc.description.abstractΑντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας, αποτελεί η επανάχρηση μιας αποθήκης του σιδηροδρόμου Θεσσαλίας η οποία βρίσκεται στην πόλη των Τρικάλων. Το έτος κατασκευής της χρονολογείται γύρω στο 1886 και η πρόταση αναφέρεται και σε μια μετέπειτα προσθήκη. Στα πλαίσια της εργασίας και προκειμένου να πραγματοποιηθεί μια ολιστική προσέγγιση γύρω από το ζήτημα της προσαρμοστικής επανάχρησης πραγματοποιείται μια θεωρητική διερεύνηση, βασικών εννοιών και ιστορικών εξελίξεων. Αρχικά ξεκινώντας από την κλίμακα της πόλης πραγματοποιείται μια σύντομη αναφορά στο μοντέλο της συμπαγούς πόλης και των brownfield – railfield τα οποία είναι άμεσα συνδεδεμένα με την αξία της επανάχρησης. Στην συνέχεια μέσω της διεθνούς βιβλιογραφικής αναφοράς και με τη χρήση μελέτης περιπτώσεων γίνεται μια ανασκόπηση του τρόπου επέμβασης σε υφιστάμενα κελύφη. Η μελέτη συνεχίζεται με την ανάλυση της ιστορικής σημασίας του σιδηροδρομικού δικτύου και την ανάλυση της περιοχής, η οποία μας παραπέμπει στη πρόταση για τη στέγαση ενός χώρου συνεργατικής εργασίας στο κτίριο αναφοράς. Η θεωρητική ανάλυση ολοκληρώνεται με την μελέτη περιπτώσεων αντίστοιχων χώρων συνεργατικής εργασίας από οπού ξεκινάει το «ταξίδι» της σχεδιαστικής πρότασης. Αφού πραγματοποιείται μια διεξοδική αποτύπωση του κτιρίου, ακολουθεί η πρόταση, η οποία αφορά κυρίως την εσωτερική αναδιαμόρφωση του κτιρίου και την εξωτερική αποκατάσταση του, από το εμφανές πέρασμα του χρόνου και της εγκατάλειψης.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕγκατάλειψηel
dc.subjectΜνήμηel
dc.subjectΧώροςel
dc.subjectCo-working spaceel
dc.subjectAdaptive reuseel
dc.subjectΠροσαρμοστική επανάχρησηel
dc.subjectΣιδηροδρομικό δίκτυοel
dc.subjectΒιομηχανική κληρονομιάel
dc.subjectBrownfieldel
dc.titleΠροσαρμοστική επανάχρηση παλαιάς αποθήκης του σιδηροδρομικού σταθμού Τρικάλων σε συνεργατικό χώρο εργασίαςel
dc.title.alternativeAdaptive reuse of an abandoned warehouse in Trikala railway station into a co working spaceel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜάρθα, Λουκία
dc.contributor.committeeΜιχαλοπούλου, Κατερίνα
dc.contributor.committeeΤούση, Ευγενία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικήςel
dc.description.abstracttranslatedThe object of study of the present thesis is the reuse of a warehouse of the railway of Thessaly, which is located in the city of Trikala. Its construction dates back to 1886 and the proposal also refers to a later addition. In the context of this thesis and in order to adopt a holistic approach around the issue of adaptive reuse, a theoretical investigation of basic concepts and historical developments is conducted. Initially, starting from the scale of the city, a brief reference is made to the model of the compact city and brownfields - railfields which are directly connected to the value of reuse. Subsequently, through references to international literature and the use of case studies, a review is conducted on how to intervene in existing structures. The study continues with an analysis of the historical significance of the railway network and an analysis of the area, which leads to the proposal for housing of a co-working space in the reference building. The theoretical analysis concludes with case studies of corresponding co-working space, from which the 'journey' of the design proposal begins. After a thorough survey of the building was carried out, the design proposal followed, which primarily concerns the internal reconfiguration of the building and its external restoration, addressing the evident passage of time and the effects of abandonment.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές