Εμφάνιση απλής εγγραφής

Καταγραφή και μελέτη των αιωρούμενων σωματιδίων και μετεωρολογικών δεδομένων, εκτός και εντός της καμπίνας μικρού ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου

dc.contributor.advisorMOUSTRIS, KONSTANTINOS
dc.contributor.authorΚαλογιάννης, Ευάγγελος Χρήστος
dc.date.accessioned2024-10-08T12:49:00Z
dc.date.available2024-10-08T12:49:00Z
dc.date.issued2024-10-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7623
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7455
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τις συγκεντρώσεις αιωρούμενων σωματιδίων (Particulate Matter, PM) και τις μετεωρολογικές παραμέτρους (θερμοκρασία και υγρασία) τόσο εντός όσο και εκτός της καμπίνας ενός μικρού ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου. Στόχος της έρευνας είναι να καταγράψει τα επίπεδα των PM10, PM2.5 και PM1 και να εξετάσει πώς οι εξωτερικές συνθήκες και η χρήση θέρμανσης επηρεάζουν αυτές τις συγκεντρώσεις. Για την υλοποίηση της έρευνας, χρησιμοποιήθηκαν δύο σύγχρονοι αισθητήρες αιωρούμενων σωματιδίων, τοποθετημένοι στο εσωτερικό και το εξωτερικό του αυτοκινήτου. Οι αισθητήρες κατέγραψαν δεδομένα σε διάφορα σενάρια, συμπεριλαμβανομένων των διαδρομών και της στάθμευσης, με και χωρίς τη χρήση θέρμανσης. Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι συγκεντρώσεις των αιωρούμενων σωματιδίων είναι σημαντικά υψηλότερες στο εξωτερικό του αυτοκινήτου σε σχέση με το εσωτερικό.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectPM10el
dc.subjectPM2.5el
dc.subjectPM1el
dc.subjectΗλεκτρικά αυτοκίνηταel
dc.subjectΘερμοκρασίαel
dc.subjectΥγρασίαel
dc.subjectΑιωρούμενα σωματίδιαel
dc.subjectΜετεωρολογικά δεδομέναel
dc.titleΚαταγραφή και μελέτη των αιωρούμενων σωματιδίων και μετεωρολογικών δεδομένων, εκτός και εντός της καμπίνας μικρού ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτουel
dc.title.alternativeRecording and investigation of suspended particles and meteorological data outside and inside the cabin of a small electric carel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyropoulos, Georgios
dc.contributor.committeeΝτούρου, Κλεοπάτρα
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThe present study investigates the concentrations of particulate matter (PM) and meteorological parameters (temperature and humidity) both inside and outside the cabin of a small electric vehicle. The aim of the research is to record the levels of PM10, PM2.5 and PM1 and examine how external conditions and the use of heating affect these concentrations. To conduct the study, two modern particulate matter sensors were used, placed inside and outside the vehicle. The sensors recorded data in various scenarios, including driving routes and parking with and without the use of heating. The results indicate that particulate matter concentrations are significantly higher outside the vehicle compared to inside.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές