Show simple item record

Σχεδιάζοντας ένα περίπτερο πληροφοριών για την προβολή/προώθηση της μάρκας πόλης της Σπάρτης

dc.contributor.advisorΡωμούδη, Ελένη
dc.contributor.advisorΦωκίδου, Θεοδοσία
dc.contributor.authorΓουδέ, Ευτυχία
dc.date.accessioned2021-07-13T15:28:42Z
dc.date.available2021-07-13T15:28:42Z
dc.date.issued2021-07-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/768
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-619
dc.description.abstractΗ διαμόρφωση μιας ξεχωριστής μάρκας/επωνυμίας με μοναδικά χαρακτηριστικά, στόχους και φιλοσοφία σε προϊόντα ή εταιρείες, καθιερώθηκε ως μια διαδικασία απαραίτητη για την ανάδειξη, προβολή και προώθηση του οργανισμού που αντιπροσωπεύει κάθε φορά, έτσι ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει στον αυξανόμενο ανταγωνισμό. Τη διαδικασία αυτή ενίσχυσε ο σχεδιασμός και η σύνθεση μιας οπτικής ταυτότητας και η επικοινωνία της με μέσα, όπως τεχνικές διαφήμισης, έντυπο και ψηφιακό επικοινωνιακό υλικό και στη συνέχεια με την αξιοποίηση της αρχιτεκτονικής, των τεχνών και με τη διοργάνωση εκδηλώσεων. Τα χαρακτηριστικά της μάρκας ξεκίνησαν να αντιμετωπίζονται ως μέρος μιας ξεχωριστής εμπειρίας, δημιουργώντας νέους κλάδους στα πεδία της αρχιτεκτονικής και του μάρκετινγκ που αφορούν στη σύνθεση μιας εμπειρίας, με επίκεντρο τους χρήστες. Ο ανταγωνισμός εντάθηκε σημαντικά και μεταξύ των γεωγραφικών περιοχών. Με στόχο να προσελκύσουν περισσότερο κοινό, επισκέπτες, επιχειρήσεις και κεφάλαια, έγινε εφαρμογή των παραπάνω τεχνικών σε τόπους και πόλεις. Η στρατηγική εντείνεται με την εισαγωγή τέχνης και μικροαρχιτεκτονικής στο δημόσιο αστικό χώρο. Εγκαταστάσεις αρχιτεκτονικής όπως τα κέντρα παροχής πληροφοριών για τουρίστες ή περίπτερα πληροφοριών, όταν ο σχεδιασμός τους γίνεται συστηματικά ακολουθώντας κάποιες αρχές, μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά μέσω της λειτουργίας τους αλλά και της μορφής τους στη διαμόρφωση μιας θετικής εμπειρίας για τον επισκέπτη και τελικά μιας θετικής αντίληψης για τη μάρκα της πόλης. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι, μέσα από την παρουσίαση βιβλιογραφίας και υπαρχουσών προσεγγίσεων σχετικά με εφήμερες μεταβαλλόμενες κατασκευές, να προχωρήσουμε στο σχεδιασμό μιας εφήμερης εγκατάστασης-info kiosk που θα αντιπροσωπεύει τη μάρκα της πόλης της Σπάρτης, προάγοντας την ταυτότητά της, κάνοντάς την μέρος της εμπειρίας των επισκεπτών και εξυπηρετώντας διαφορετικές ανάγκες του Δήμου. Μετά από βιβλιογραφική ανασκόπηση και εφαρμογή ποιοτικής έρευνας, σχεδιάζεται μια δυναμική κατασκευή που ενσωματώνει τη μεταβλητότητα, εισάγοντας τεχνικές της αρθρωτής σχεδίασης και κατασκευής. Ο χρήστης με την επίσκεψή του, ενημερώνεται, μαθαίνει, κοινωνικοποιείται και αισθάνεται, με αποτέλεσμα να βιώνει μια ολοκληρωμένη εμπειρία που μπορεί να επηρεάσει θετικά την αντίληψή του για τη μάρκα της πόλης και να προτρέψει περισσότερους ανθρώπους του κύκλου του να την επισκεφθούν. Ο σχεδιασμός καθορίζεται από παράγοντες όπως η μικρή αρχιτεκτονική κλίμακα, η περιοδική χρήση, η μικρο-μεσαία λειτουργία και ένταση ροής χρηστών. Η αρθρωτότητα, επιτρέπει την μεταφορά σε διαφορετικά περιβάλλοντα εγκατάστασης, αρκεί να διακρίνονται από σχετική σταθερότητα, ενώ με την υποδιαίρεση της εγκατάστασης σε στοιχεία και μονάδες δίνεται η δυνατότητα διαφορετικών διατάξεων, χρήσεων και ενσωμάτωσης διαφορετικών συνδυασμών των εμπειριών που προβλέπονται, προσδίδοντας έτσι ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Συνοψίζοντας, στην πτυχιακή εργασία εξετάζονται οι εφήμερες εγκαταστάσεις–info kiosks ως μεταβαλλόμενες αρχιτεκτονικές μορφές, που λειτουργούν ως βιωματικοί χώροι ανάδειξης και προώθησης της μάρκας μιας πόλης. Η έρευνα και η μελέτη της μάρκας του Δήμου Σπάρτης, οδηγεί στο σχεδιασμό της πρότασης experience the city. Ο σχεδιασμός ακολουθεί τις αρχές σχεδιασμού κέντρων παροχής πληροφοριών που διατυπώθηκαν μέσα από απόψεις που εντοπίστηκαν στο θεωρητικό υπόβαθρο της εργασίας, ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις χρηστών που ανήκουν στο κοινό στο οποίο απευθύνεται η μάρκα και ικανοποιεί τα κριτήρια σχεδίασης που τέθηκαν με βάση το όραμα της μάρκας και τους στόχους της ομάδας εργασίας. Πρόκειται για μια ευέλικτη, ευπροσάρμοστη κατασκευή που ενσωματώνει στοιχεία της ταυτότητας της μάρκας και είναι ικανή να εξυπηρετήσει διαφορετικές ανάγκες του Δήμου, δίνοντας τη δυνατότητα για νέες αλληλεπιδράσεις, μορφές και αλλαγές.el
dc.format.extent216el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectInfo kioskel
dc.subjectModular designel
dc.subjectCity brandingel
dc.subjectInstallationel
dc.subjectVisual identityel
dc.subjectUser experienceel
dc.subjectΠερίπτερο πληροφοριώνel
dc.subjectΑρθρωτό σύστημαel
dc.subjectΜεταβαλλόμενοel
dc.subjectΜεταφερόμενοel
dc.subjectΦορητόel
dc.subjectΟπτική ταυτότητα πόληςel
dc.subjectΕμπειρία χρήστηel
dc.titleΣχεδιάζοντας ένα περίπτερο πληροφοριών για την προβολή/προώθηση της μάρκας πόλης της Σπάρτηςel
dc.title.alternativeExperience the city: Designing an info kiosk for the promotion of the Sparta's city brandel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΡωμούδη, Ελένη
dc.contributor.committeeΤυροβολά, Στυλιανή
dc.contributor.committeeΜαρνέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικήςel
dc.description.abstracttranslatedWe live in an age of continuous and rapid development. The formation of a distinct brand with unique characteristics, goals and philosophy for products or companies, was established as a necessary process, in order to highlight and promote the organization it represents each time, so that it can cope with the growing competition. This process was enhanced by the design and synthesis of a visual identity and its communication through media, such as advertising techniques, printed and digital communication material, and then through the use of architecture, arts and the organization of events. The characteristics of the brand began to be treated as part of a unique experience, creating new industries in the fields of architecture and marketing, related to the configuration of an experience, focusing on the users. Competition also intensified significantly between geographical areas. In order to attract more audience, visitors, companies and funds, the above techniques were applied in places and cities. The strategy is intensified with the introduction of art and micro-architecture in the public urban space. Architectural facilities such as tourist information centers or info kiosks, when they have been designed systematically, by following certain specific principles, can contribute significantly through their operation and their form to the configuration of a positive experience for the visitor and ultimately to the creation of a positive perception for the city brand. The purpose of the thesis essay is proceeding to the design of a temporary installation-info kiosk that will represent the city brand of Sparta, promoting its identity, making it a part of visitors’ experience in the city and serving different needs of the Municipality of Sparta, through the presentation of bibliography and existing approaches of temporary transformable constructions. After bibliographic review and application of qualitative research, a dynamic construction is being designed, which incorporates variability, introducing modular design and modular construction techniques. By visiting the installation, the user is informed, learns, socializes and feels. As a result he/she is offered a complete experience that can positively affect his/her perception of the city brand and maybe he/she’ll encourage more people in his social circle to visit it. The design is determined by factors such as the small architectural scale, the periodic use, the micro-medium operation and user flow intensity. The modularity allows the relocation in different sites, as long as they are distinguished by relative stability. Furthermore, the disassembly of the installation into modular elements and units allows the creation of different layouts, different uses and incorporation of different combinations of experiences provided, thus giving flexibility and adaptability. To sum up, the thesis examines the temporary installations-info kiosks as transformable architectural forms, which function as experiential spaces, in order to highlight and promote a city brand. The research and study of the city brand of the Municipality of Sparta, leads to the design of the proposal “experience the city”. The design follows the design principles of information centers, which we formulated through the study of views identified in the theoretical background of the essay, responds to the needs and the requirements of the users, who belong to the target group and meets the design criteria which have been set according to the brand vision and of the working group’s objectives. It is a flexible, adaptable construction that incorporates elements of the brand identity and is able to serve different needs of the Municipality, enabling new interactions, forms and changes.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές