dc.contributor.advisor | Αντωνιάδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Μεσάδου, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2024-10-15T06:38:21Z | |
dc.date.available | 2024-10-15T06:38:21Z | |
dc.date.issued | 2024-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7719 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7551 | |
dc.description.abstract | Περίληψη
Η διπλωματική εργασία αποτελεί μια πολυδιάστατη εξερεύνηση της συνομιλίας γυμνών σωμάτων μέσα από την τέχνη της φωτογραφίας και της performance. Ξεκινώντας με την πρακτική δημιουργία του φωτογραφικού έργου, η εργασία στη συνέχεια εξετάζει θεωρητικά τη σχέση μεταξύ του γυμνού σώματος και της φωτογραφικής τέχνης σε τέσσερα κεφάλαια:
Κεφάλαιο 1: Το γυμνό στη φωτογραφία
Παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη της φωτογραφικής απεικόνισης γυμνών σωμάτων, με έμφαση σε σημαντικούς καλλιτέχνες όπως ο Eadweard Muybridge, και πώς αυτή η πρακτική έγινε αποδεκτή και λογοκρίθηκε κοινωνικά.
Κεφάλαιο 2: Η Πόζα ως Όχημα Αφήγησης
Αναλύεται η χρήση των φωτογραφικών πόζων ως μέσων αφήγησης, με αναφορές στην ιστορία της τέχνης και την εξέλιξή τους μέσω της φωτογραφίας.
Κεφάλαιο 3: Performance και Φωτογραφία
Εξετάζεται η σχέση μεταξύ performance και φωτογραφίας, με έμφαση στη χρήση του αυτοσχεδιασμού και της αμεσότητας για τη δημιουργία αυθεντικών φωτογραφικών εικόνων.
Κεφάλαιο 4: Αυτοπορτρέτο, Η εικόνα του εαυτού
Εδώ, η συμμετοχή του ίδιου του φωτογράφου στις σκηνές που φωτογραφίζει
θεωρείται ως μια βαθιά προσωπική πράξη, αναδεικνύοντας τη σύνδεση μεταξύ φωτογράφου και θέματος.
Το έργο συνοδεύεται από μια έρευνα που ενσωματώνει την ιστορία της φωτογραφίας και των παραστατικών τεχνών, επιτρέποντας μια διεύρυνση των νοημάτων και μια καλύτερη απόδοση του τελικού αποτελέσματος. Τέλος, η εργασία περιλαμβάνει ένα προσωπικό κείμενο που εξηγεί το φωτογραφικό έργο και τη διαδικασία δημιουργίας του, με την ελπίδα να συμβάλλει σε μια βαθύτερη κατανόηση της σχέσης μεταξύ φωτογραφίας, performance και της συνομιλίας των σωμάτων. | el |
dc.format.extent | 66 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Συνομιλία | el |
dc.title | Συνομιλία σωμάτων | el |
dc.title.alternative | Conversation of bodies | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μπαρδή, Αντωνία | |
dc.contributor.committee | Μαρκίδου, Αναστασία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών | el |
dc.contributor.master | Φωτογραφία: Έρευνα και Μεθοδολογία | el |
dc.description.abstracttranslated | Summary
This thesis is a multidimensional exploration of the conversation of naked bodies through the art of photography and performance. Beginning with the practical creation of photographic work, the thesis then theoretically examines the relationship between the naked body and photographic art across four chapters:
Chapter 1: The Nude in Photography
This chapter presents the historical evolution of the photographic depiction of naked bodies, focusing on significant artists such as Eadweard Muybridge, and how this practice has been socially accepted and censored.
Chapter 2: The Pose as a Narrative Vehicle
Here, the use of photographic poses as narrative means is analyzed, referencing the history of art and their evolution through photography.
Chapter 3: Performance and Photography
This chapter explores the relationship between performance and photography, emphasizing the use of improvisation and immediacy to create authentic photographic images.
Chapter 4: Self-Portraiture, The Image of the Self
In this section, the photographer’s participation in the scenes they photograph is considered a deeply personal act, highlighting the connection between the photographer and the subject.
The work is accompanied by research that integrates the history of photography and performing arts, allowing for an expansion of meanings and a better representation of the final outcome. Finally, the thesis includes a personal text that explains the photographic work and its creation process, aiming to contribute to a deeper understanding of the relationship between photography, performance, and the conversation of bodies. | el |