Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάλυση συναισθήματος προτιμήσεων χρηστών στον ταξιδιωτικό κλάδο με αλγορίθμους μηχανικής μάθησης

dc.contributor.advisorTselenti, Panagiota
dc.contributor.authorΓρηγοροπούλου, Ακριβή
dc.date.accessioned2024-10-15T08:40:51Z
dc.date.available2024-10-15T08:40:51Z
dc.date.issued2024-10-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7733
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7565
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάπτυξη μιας πλήρους ανάλυσης της αγοράς στον τομέα του ταξιδιωτικού κλάδου. Αρχικά, επιλέχτηκε ένα κατάλληλο σύνολο δεδομένων από την πλατφόρμα Kaggle το οποίο περιέχει διάφορες τουριστικές πληροφορίες οι οποίες αφορούν όχι μόνο τα ίδια τα ξενοδοχεία, όπως το όνομα του, την τοποθεσία του, την κατηγορία του ξενοδοχείου κ.α αλλά και πληροφορίες για τους ίδιους τους χρήστες που γράφουν την κριτική, όπως το username τους, το κειμένο της κριτικής και την βαθμολογία. Το σύνολο δεδομένων αρχικά αναλύθηκε, οπτικοποιήθηκε και έπειτα επεξεργάστηκε ώστε να μπορέσουμε να κατανοήσουμε ολοκληρωτικά τα δεδομένα μας και να εξάγουμε διάφορα συμπεράσματα , που θα μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα και να αναδείξουμε σημαντικούς τομείς της αγοράς ώστε να ανιχνευθούν προτιμήσεις πελατών και να αναλυθούν οι τάσεις του ταξιδιωτικού κλάδου. Εξετάστηκαν οι προτιμήσεις των χρηστών λαμβάνοντας υπόψη την τοποθεσία που έχουν επισκεφθεί και τις παροχές των ξενοδοχείων (όπως η προσφορά πρωινού) κ.λπ. Επιπλέον, μελετήθηκε η ανίχνευση συναισθηματικών προτιμήσεων και αντιδράσεων των χρηστών βάσει των σχολίων και των αναφορών τους. Στο δεύτερο μέρος της διπλωματικής εργασίας, εφαρμόστηκαν διάφοροι αλγόριθμοι μηχανικής και βαθιάς μάθησης με σκοπό την εκπαίδευσή τους πάνω στα δεδομένα , ώστε να είναι ικανοί να προβλέπουν τις βαθμολογίες από τα κείμενα κριτικών. Τα αποτελέσματα αυτά συλλέχτηκαν και σχολιάστηκαν, ενώ αξιολογήθηκαν και οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιήθηκαν. Μέσω αυτής της έρευνας επιδιώκεται η καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων των χρηστών προκειμένου να προσδιοριστούν μοτίβα και τάσεις στον τουριστικό τομέα αλλά και η εύρεση του καταλληλότερου αλγορίθμου για τα συγκεκριμένα δεδομένα.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυναισθηματική ανάλυσηel
dc.subjectTαξιδιωτικός κλάδοςel
dc.subjectEξόρυξη δεδομένωνel
dc.subjectΣυναισθηματικές προτιμήσειςel
dc.titleΑνάλυση συναισθήματος προτιμήσεων χρηστών στον ταξιδιωτικό κλάδο με αλγορίθμους μηχανικής μάθησηςel
dc.title.alternativeSentiment analysis of user preferences in the tourism sector using machine learning algorithmsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.committeeTroussas, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis aims to develop a complete market analysis in the field of the travel industry. Initially, a suitable data set was selected from the Kaggle platform which contains various tourist information concerning not only the hotels themselves, such as the name, location, category of the hotel, etc. but also information about the hotels themselves. users writing the review, such as their username, review rating and rating. The data set will first be analyzed, visualized and then processed so that we can fully understand our data and draw various conclusions, which will allow us to have a more complete picture and highlight important aspects of the market to detect customer preferences and analyze travel industry trends. User preferences will be considered taking into account the location they have visited and hotel amenities (such as breakfast offer) etc. In addition, the detection of emotional preferences and reactions of users based on their comments and reports will be studied. In the second part of the thesis, various machine learning and deep learning algorithms will be applied in order to train them on the data to be able to predict the scores from the review texts. These results will be collected and commented, while the algorithms used will be evaluated. Through this research you seek a better understanding of user preferences in order to identify patterns and trends in the tourism sector but also to find the most appropriate algorithm for the specific data.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές