dc.contributor.advisor | Νικολαίδου, Ελένη | |
dc.contributor.author | Σερέτη, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2024-10-22T06:25:11Z | |
dc.date.available | 2024-10-22T06:25:11Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7838 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7670 | |
dc.description.abstract | «Παραγωγή φωτογραφικού έργου: Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για ελληνικά φυτικά
καλλυντικά προϊόντα».
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα «Παραγωγή φωτογραφικού έργου:
Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για ελληνικά φυτικά καλλυντικά προϊόντα.» Η εταιρεία
που επιλέχθηκε ονομάζεται Eolia Cosmetics και στόχος της καμπάνιας που δημιουργήσαμε,
είναι η προώθηση των προϊόντων της μέσω της ηλεκτρονικής της ιστοσελίδας.
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια, τα οποία περιλαμβάνουν τόσο
το θεωρητικό πεδίο όσο και το πρακτικό μέρος. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο όρος
διαφήμιση και η δημιουργική διαδικασία που ακολουθείται για τη δημιουργία της. Εξετάζεται
ακόμα το πώς ορίζεται η διαφημιστική καμπάνια. Παρουσιάζονται οι κατηγορίες της καθώς
και οι τεχνικές στρατηγικής σχεδιασμού της.
Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση της εταιρείας που έχουμε επιλέξει, ένα σύντομο
ιστορικό της, τα προϊόντα της καθώς και οι στόχοι της. Γίνεται αναφορά στα χαρακτηριστικά
των φυτικών καλλυντικών προϊόντων καθώς και οι λόγοι που είναι ωφέλημα για τον άνθρωπο.
Παράλληλα παρουσιάζονται παραδείγματα από διαφημίσεις μεγάλων εταιρειών καλλυντικών
που αποτέλεσαν «σταθμούς» στην ιστορία της διαφήμισης τέτοιων ειδών.
Το τρίτο κεφάλαιο αφορά το πρακτικό κομμάτι. Αναλύεται η μεθοδολογία που
χρησιμοποιήσαμε, ο εξοπλισμός και οι εφαρμογές επεξεργασίας, καθώς και τα στάδια
παραγωγής της καμπάνιας που δημιουργήσαμε.
Στο τέλος, υπάρχουν τα συμπεράσματα της πτυχιακής εργασίας. | el |
dc.format.extent | 62 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Φωτογραφία | el |
dc.subject | Διαφήμιση | el |
dc.subject | Διαφημιστική καμπάνια | el |
dc.subject | Παραγωγή | el |
dc.subject | Ιστορία | el |
dc.subject | Ελληνικά φυτικά προιόντα | el |
dc.title | Παραγωγή φωτογραφικού έργου: Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για ελληνικά φυτικά καλλυντικά προϊόντα. | el |
dc.title.alternative | Production of a photographic project. Creation of an advertising campaign for Greek herbal cosmetic products. | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Tsinaroglou, Aristeidis | |
dc.contributor.committee | Βρεττάκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών | el |
dc.description.abstracttranslated | "Production of a photographic project: Creation of an advertising campaign for Greek herbal
cosmetic products”.
The subject of this thesis: "Production of a photographic project: Creation of an advertising
campaign for Greek herbal cosmetic products." The company that was chosen is called Eolia
Cosmetics and the goal of the campaign we created is to promote its products through its online
website.
This thesis consists of three chapters, which include both the theoretical field and the practical
part. The first chapter analyses the term advertisement and the creative process followed for its
creation. How the advertising campaign is defined is still under consideration. Its categories as
well as its strategic planning techniques are presented.
In the second chapter, the company we have chosen is presented. A brief history of it, its
products as well as its goals. Reference is made to the characteristics of herbal cosmetic
products as well as the reasons they are beneficial for humans. At the same time, examples are
presented from advertisements of major cosmetic companies that were "stations" in the history
of the advertising of such products.
The third chapter concerns the practical part. The methodology we used, the processing
equipment and applications, and the production stages of the campaign we created are analysed.
Finally, there are the conclusions of the thesis. | el |