dc.contributor.advisor | Νικολαΐδης, Παντελεήμων | |
dc.contributor.author | Πατρώνας, Χαράλαμπος | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T10:45:24Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T10:45:24Z | |
dc.date.issued | 2021-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/794 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-645 | |
dc.description.abstract | Τα συμπτώματα των μαθησιακών διαταραχών, επηρεάζουν το παιδί σε πολλά έργα της καθημερινότητας, συνεπώς και στη γραφή. Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούν οι επιπτώσεις στην γραφή ενός παιδιού με μαθησιακές δυσκολίες και θα ακολουθήσει ένα πλάνο της εργοθεραπευτικής παρέμβασης για την αντιμετώπιση αυτών των διαταραχών.
Αρχικά σε αυτήν την εργασία αποσαφηνίζονται οι όροι των μαθησιακών διαταραχών, καθώς παρουσιάζονται κάποια κύρια χαρακτηριστικά τους, όπως τα βασικά συμπτώματα, η κλινική εικόνα, η διάγνωση και τα αξιολογητικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται και οι συννοσηρότητα που ενδέχεται να παρουσιάζεται, ενώ επίσης γίνεται μια αναφορά αποκλειστικά στην δυσγραφία και τον αντίκτυπό της στην γραφή. Στη συνέχεια, ορίζεται η γραφή, παραθέτεται ένα γνωστικό μοντέλο που έχει αναπτυχθεί για την κατανόησή της, τα στάδια ανάπτυξής της, καθώς και μια εργοθεραπευτική ανάλυση της συγκεκριμένης δραστηριότητας.
Ακολουθεί η ανάλυση της αναγκαιότητας της εργοθεραπευτικής παρέμβασης στην γραφή των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, η αξιολόγηση των παιδιών αυτών με σταθμισμένα και μη μέσα και ο καθορισμός των στόχων της εργοθεραπευτικής παρέμβασης. Εν συνεχεία αναλύεται η παρέμβαση που ξεκινά με την παρουσίαση των πλαισίων αναφοράς, τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει ο εργοθεραπευτής για να βελτιώσει τη δραστηριότητα της γραφής αλλά και τις επιμέρους απαιτούμενες δεξιότητες των παιδιών με μαθησιακές διαταραχές. Τέλος παρουσιάζονται και κάποια παραδείγματα δραστηριοτήτων που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο εργοθεραπευτής καθώς και οι διαδικασίες της επαναξιολόγησης και ολοκλήρωσης της παρέμβασης. | el |
dc.format.extent | 94 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Μαθησιακές Δυσκολίες | el |
dc.subject | Εργοθεραπευτική Παρέμβαση | el |
dc.title | «Η επίδραση προγραμμάτων εργοθεραπείας στη γραφή σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες» | el |
dc.title.alternative | The effects of occupational therapy programs on writing in children with learning disabilities” | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Νικολαΐδης, Παντελεήμων | |
dc.contributor.committee | Αθανασοπούλου, Χριστίνα | |
dc.contributor.committee | Κατσούρη, Ιωάννα Γιαννούλα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Εργοθεραπείας | el |