Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαδικασίες επιθεώρησης ανέγερσης της μεταλλικής κατασκευής του πλοίου.

dc.contributor.advisorΘεοδουλίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΤοπογλίδης, Αριστοτέλης
dc.date.accessioned2024-11-05T07:35:50Z
dc.date.available2024-11-05T07:35:50Z
dc.date.issued2024-10-30
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7966
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7798
dc.description.abstractΣτην παρακάτω διπλωματική εργασία θα γίνει η μελέτη της διαδικασίας επιθεώρησης ανέγερσης μεταλλικής κατασκευής ενός πλοίου. Αναλυτικότερα, στην αρχή θα γίνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή στον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζονταν τα πλοία από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα. Στην συνέχεια της παρούσας εργασίας, θα γίνει αναφορά στις διάφορες μεθόδους σύμφωνα με τις οποίες γίνεται η επιθεώρηση της μεταλλικής επιφάνειας των διαφόρων πλοίων, με ιδιαίτερη βάση και στις απαιτήσεις που δίνουν οι κανονισμοί των Νηογνωμόνων. Ο πρωταρχικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να υπάρξει η δυνατότητα ώστε το πλοίο να είναι κατάλληλο να πλεύσει, και γι’ αυτόν τον λόγο, μάλιστα, δίνεται σημασία στον ρόλο της αξιοπλοΐας. Επιπροσθέτως, θα γίνει μια εκτενής αναφορά στην κατάσταση που βρίσκονται τα σύγχρονα ναυπηγεία σε όλο τον κόσμο, καθώς επίσης και θα αναλυθεί ο μέσος χρόνος σύμφωνα με τον οποίο χρειάζεται να γίνει η ναυπήγηση των πλοίων ανάλογα με την κάθε περίπτωση. Τέλος, θα γίνει μια εκτενής αναφορά σε μια νομοθεσία του IACS, την επονομαζόμενη Ζ23, η οποία ασχολείται κυρίως με την επιθεώρηση της γάστρας για τις νέες κατασκευές. Η συγκεκριμένη νομοθεσία σχετίζεται παράλληλα με τους τρόπους με τους οποίους θα πρέπει να γίνονται οι συγκολλήσεις σε κάθε περίπτωση, καθώς επίσης και με άλλους παράγοντες, όπως η προστασία από την διάβρωση, η διαδικασία επιλογής του κατάλληλου χάλυβα για την κάθε θέση και οι προδιαγραφές που χρειάζεται να έχουν ορισμένα κομμάτια του πλοίου. Ο ρόλος των επιθεωρητών είναι πολύ σημαντικός καθώς χάρη σε αυτούς πραγματοποιείται το έργο των επιθεωρήσεων και παράλληλα να εξάγονται τα τελικά πορίσματα και ορίζονται τα επόμενα βήματα για την αντιμετώπιση κάθε μορφής ζημίας που μπορεί να προκύψει. Σχετικά με το επίπεδο των επιθεωρήσεων στις οποίες ενδείκνυται να προκύψουν σε ένα σκάφος, αξίζει να αναφερθεί το γεγονός ότι στην συγκεκριμένη εργασία θα γίνει μια λεπτομερής ενημέρωση στις οδηγίες που αφορούν τις υποχρεωτικές επιθεωρήσεις ,καθώς και με άλλες εφαρμογές που διενεργούν οι Νηογνώμονες.el
dc.format.extent132el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑξιοπλοΐαel
dc.subjectΝαυπηγείοel
dc.subjectΔιεθνής Ένωση Νηογνωμόνωνel
dc.subjectΕπιθεωρήσειςel
dc.subjectΑνέγερση μεταλλικής κατασκευήςel
dc.subjectΕπίπεδα φθοράς υλικώνel
dc.subjectΚανονισμοί της UR Z23el
dc.subjectSea Trialsel
dc.titleΔιαδικασίες επιθεώρησης ανέγερσης της μεταλλικής κατασκευής του πλοίου.el
dc.title.alternativeInspection procedures for erecting the metal structure of the ship.el
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeCHIONOPOULOS, STAVROS
dc.contributor.committeeTigkas, Ioannis
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedIn the following thesis, we will be engaged with the study of the inspection process for the erection of a metal structure of a ship. At the beginning, there will be a brief historical review of the way in which ships were built from ancient times until today. Furthermore, there is going to be some reference about various methods according to which the metal surface of the various ships is inspected, with particular reference to the requirements give by the Classification Society. The primary purpose of this study is to enable the ship to be seaworthy, and for this reason, in fact, importance is given to the role of seaworthiness. In addition, there will be an extensive report on the state of modern shipyards around the world, as well as an analysis of the average time it takes to build ships on a case-by-case basis. Finally, an extensive reference will be made to an IACS legislation, called z23, which mainly deals with hull inspection for new builds. The specific legislation is related in parallel to the ways in which the welding should be done in each case, as well as to other factors, such as protection against corrosion, the selection process of the appropriate steel for each position and the specifications needed to have certain pieces of the ship. The role of inspectors is very important as thanks to them the work of inspections is carried out and at the same time the final conclusions are drawn, and the next steps are defined to deal with any form of damage that may occur. Regarding the level of inspections at which it is appropriate to occur on a vessel, it is worth mentioning the fact that in this work a detailed update will be made to the instructions regarding the mandatory inspections, as well as with other applications carried out by the Classification Society.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές