Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή κανονισμών νηογνωμόνων σε πτυχωτή φρακτή και ανάλυση με την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων

dc.contributor.advisorΘεοδουλίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΒόσσου, Ιωάννα
dc.date.accessioned2024-11-14T11:56:19Z
dc.date.available2024-11-14T11:56:19Z
dc.date.issued2024-11-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8038
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7870
dc.description.abstractΟι κανονισμοί των νηογνωμόνων κατέχουν εξέχουσα σημασία στην ναυπηγική και την ναυτιλία με σημαντική ιστορία στον χώρο. Με πρωταρχικό σκοπό τους την ασφάλεια των επιβατών και της κατασκευής αλλά και επιθυμία τους την εξάλειψη του αθέμιτου ανταγωνισμού και των εκπτώσεων της ποιότητάς τους εξαιτίας συμφερόντων, δημιουργήθηκε η Διεθνείς Ένωση Νηογνωμόνων (IACS). Με την εδραίωση της Ένωσης υιοθετήθηκαν ελάχιστες κοινές απαιτήσεις για τα μέλη της, με την δυνατότητα αυστηριοποίησής τους, η οποία έγκειται στην διακριτή ευχέρεια του εκάστοτε μέλους. Η μέθοδος των πεπερασμένων στοιχείων, η οποία χρονολογείται στις αρχές του ’20 αιώνα και γνώρισε την μεγαλύτερή της άνθιση παράλληλα με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού υπολογιστή, έχει εδραιώσει την παρουσία της ως συμπληρωματικό εργαλείο των κανονισμών. Η πρόθεση της ΜΠΣ είναι ο ενδελεχής έλεγχος των αποτελεσμάτων των κανονισμών και η αυστηροποίηση των απαιτήσεων, όπου αυτό κριθεί αναγκαίο. Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην εύρεση των πιέσεων που δέχεται η πτυχωτή φρακτή από το φορτίο και στην συνέχει η μελέτη της επίδρασης αυτών. Συγκεκριμένα, για τις περιγραφικές απαιτήσεις χρησιμοποιήθηκαν οι κοινοί κατασκευαστικοί κανονισμοί της διεθνούς ένωσης Νηογνωμόνων, ενώ για την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων η πτυχωτή φρακτή μοντελοποιήθηκε και ύστερα έγινε η εφαρμογή της μεθόδου με την βοήθεια του CAD προγράμματος Solidworks. Από την μελέτη αυτή, προκύπτουν ενδιαφέροντα αποτελέσματα σχετικά με την αυστηρότητα των κανονισμών της διεθνούς ένωσης νηογνωμόνων αλλά και την συμβολή της μεθόδου των πεπερασμένων στοιχείων στην ναυτιλία.el
dc.format.extent150el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚανονισμοί νηογνωμόνωνel
dc.subjectΚοινοί κατασκευαστικοί κανονισμοίel
dc.subjectΜέθοδος πεπερασμένων στοιχείωνel
dc.subjectΠτυχωτή φρακτήel
dc.subjectSolidWorksel
dc.titleΕφαρμογή κανονισμών νηογνωμόνων σε πτυχωτή φρακτή και ανάλυση με την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείωνel
dc.title.alternativeAppliance of classification rules on corrugated bulkhead and analysis with finite element analysisel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΤίγκας, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΧιονόπουλος, Σταύρος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedDue to their long history in the marine industry, the classification rules have conquered their significant role. With their main purpose being personnel’s and vessel’s safety, as well as the eradication of illicit competition and strictness discounts, as result of personal interests, the International Association of Classification Societies (IACS) has been created. After IACS establishment, minimum common requirements were adopted and the further severity depends on the distinctive competence of each member of the association. Finite Element Analysis, which is dated in early ‘20s and its success is highly connected with the introduction of the computer, has entrench her supporting role to classification requirements. FEA’s main preposition is the thorough audit of the results of classification’s requirements. When the results indicate the need of more strict requirements, the rules are being amended to reflect the respective needs. This diploma thesis aims to find the pressures applied to the corrugated bulkhead due to cargo, using classification society’s rules and study the strength results of bulk carrier’s corrugated bulkhead with the finite element analysis. Specifically, IACS’s Common Structural Rules (CSR) have been used, while for the finite element analysis, the corrugated bulkhead has been modeled with the CAD software “SolidWorks”. From the above referred procedure, the severity of the classification rules is evaluated and the value of FEA in the maritime industry is reflected.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές