Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οικονομοτεχνική ανάλυση χρήσης πράσινης αμμωνίας ως ναυτιλιακό καύσιμο

dc.contributor.advisorΛιβανός, Γεώργιος
dc.contributor.authorΆννινος, Δημήτριος
dc.date.accessioned2024-11-19T08:55:47Z
dc.date.available2024-11-19T08:55:47Z
dc.date.issued2024-11-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8052
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7884
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην ανάλυση της πράσινης αμμωνίας ως εναλλακτικό ναυτιλιακό καύσιμο, αναδεικνύοντας την οικονομική και τεχνολογική της βιωσιμότητα ως απάντηση στις αυξανόμενες περιβαλλοντικές απαιτήσεις. Μέσα από τη διερεύνηση των ιδιοτήτων, των τεχνολογιών παραγωγής, και της συγκριτικής ανάλυσης κόστους της πράσινης αμμωνίας σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα VLSFO, αξιολογείται η αποτελεσματικότητά της στη μείωση των εκπομπών CO₂ και των άλλων αερίων του θερμοκηπίου. Εξετάζονται οι οικονομικές και τεχνικές απαιτήσεις εγκατάστασης κινητήρων διπλού καυσίμου, η ενσωμάτωση συστημάτων μείωσης των NOx και οι προκλήσεις στην ασφαλή αποθήκευση και διαχείριση της αμμωνίας, δεδομένης της τοξικότητάς της. Η εργασία αναλύει σενάρια για το κόστος λειτουργίας και συντήρησης πλοίων για τις χρονολογίες 2025, 2030, 2040 και 2050, περιλαμβάνοντας εκτιμήσεις που βασίζονται σε προβλέψεις για την ανάπτυξη της πράσινης τεχνολογίας και τις τιμές των καυσίμων. Στόχος είναι να προσφέρει κατευθύνσεις για τη βιώσιμη ενσωμάτωση της πράσινης αμμωνίας στη ναυτιλιακή βιομηχανία, συμβάλλοντας στους στόχους απανθρακοποίησης και στην προσαρμογή στις περιβαλλοντικές απαιτήσεις της ΕΕ και του IMO. Η εργασία καταλήγει σε προτάσεις και συμπεράσματα για την αποτελεσματική αξιοποίηση της πράσινης αμμωνίας ως βιώσιμου ναυτιλιακού καυσίμου.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΦαινόμενο του Θερμοκηπίουel
dc.subjectΝαυτιλίαel
dc.subjectΑμμωνίαel
dc.subjectΕναλλακτικά καύσιμαel
dc.subjectΟικονομοτεχνική ανάλυσηel
dc.titleΟικονομοτεχνική ανάλυση χρήσης πράσινης αμμωνίας ως ναυτιλιακό καύσιμοel
dc.title.alternativeTechno-economic analysis of using green ammonia as marine fuelel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΙακωβίδης, Ισίδωρος
dc.contributor.committeeΚουμπογιάννης, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis focuses on the techno-economic analysis of green ammonia as an alternative marine fuel, assessing its economic and technological feasibility as a solution to the growing environmental demands of the shipping industry. By examining the properties, production technologies, and cost comparisons of green ammonia relative to conventional VLSFO fuels, the study evaluates its effectiveness in reducing CO₂ and other greenhouse gas emissions. The analysis explores the economic and technical requirements for installing dual-fuel engines, integrating NOx reduction systems, and addressing the challenges associated with the safe storage and handling of ammonia due to its toxicity. Additionally, it assesses the projected operational and maintenance costs of vessels for the years 2025, 2030, 2040, and 2050, with cost estimates based on technological advancements and fuel price forecasts. The aim is to provide guidance for the sustainable integration of green ammonia into the maritime industry, contributing to decarbonization targets and compliance with EU and IMO environmental regulations. The study concludes with recommendations and insights into the effective adoption of green ammonia as a sustainable marine fuel.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές