Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη και σχεδιασμός ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού πηδαλίου πλοίου

dc.contributor.advisorΛιβανός, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠετροχείλου, Ειρήνη
dc.date.accessioned2024-11-19T08:59:18Z
dc.date.available2024-11-19T08:59:18Z
dc.date.issued2024-11-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8053
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7885
dc.description.abstractΗ παρούσα Διπλωματική Εργασία πραγματεύεται την Μελέτη και την Σχεδίαση ενός ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού πηδαλίου ενός πλοίου Ro-Ro Tanker και έχει ως στόχο την βαθύτερη κατανόηση και ανάλυση του μηχανισμού πηδαλίου μέσω της χρήσης των Κανονισμών των Νηογνωμόνων. Το πηδάλιο, και κατ’ επέκταση ο μηχανισμός που το στρέφει, αποτελεί αδιαμφισβήτητα από τις κυριότερες λειτουργίες που πρέπει να διαθέτει ένα πλοίο για να εξασφαλίσει την ασφαλή πλεύση του. Οποιαδήποτε βλάβη στο μηχανισμό, αυτομάτως συνεπάγεται σε απώλεια κυβέρνησης του πλοίου με επιπτώσεις τόσο στο ίδιο το πλοίο (ζημιά, ολική βύθιση), όσο και επιπτώσεις στην ανθρώπινη περιουσία και σημαντικότερο από όλα, την απώλεια της ανθρώπινης ζωής. Αρχικά λοιπόν, αναφέρεται το βασικό θεωρητικό υπόβαθρο αυτής της μελέτης και ύστερα επιλύεται η μελέτη παρουσιάζοντας δύο διαφορετικούς τύπους μηχανισμών πηδαλίων που εφαρμόζονται στα σύγχρονα πλοία. Εκτιμώνται οι διαστάσεις των εξαρτημάτων που αποτελούν τους μηχανισμούς, υπολογίζονται οι απαιτούμενες δυνάμεις και ροπές στρέψης και τέλος η απαιτούμενη μέγιστη ισχύς του κινητήρα του μηχανισμού. Σε τελευταίο στάδιο, επιλέγονται οι τελικές διαστάσεις των μηχανισμών και σχεδιάζονται. Μετά το πέρας της μελέτης αυτής, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και η επιλογή του μηχανισμού που τελικά θα εγκατασταθεί στο συγκεκριμένο πλοίο.el
dc.format.extent191el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜελέτηel
dc.subjectΠηδάλιοel
dc.subjectΔιαστάσειςel
dc.subjectΡοπή στρέψηςel
dc.subjectΙσχύςel
dc.subjectΜηχανισμός πηδαλίουel
dc.subjectΥδραυλικό δίκτυοel
dc.subjectΚανονισμοί νηογνωμόνωνel
dc.titleΜελέτη και σχεδιασμός ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού πηδαλίου πλοίουel
dc.title.alternativeStudy and design of an electro - hydraulic ship steering mechanismel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΔημητρέλλου, Σωτηρία
dc.contributor.committeeΠέππα, Σοφία
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThis Diploma Thesis deals with the Study and Design of an Electro-Hydraulic steering gear of a Ro-Ro Tanker and aims at a deeper understanding and analysis of the rudder mechanism through the use of Rules of Classification Societies. The rudder, and also the mechanism that turns it, is undoubtedly one of the main functions that a ship must have to ensure its safe navigation. Any failure to the mechanism, automatically results in loss of government of the ship with crucial effects on the ship itself (damage, total sinking), effects on human property and most importantly, the loss of human life. First, the basic theoretical background is stated and then the study is resolved by presenting two different types of rudder mechanisms applied to modern ships. The dimensions of the components of mechanisms are estimated, the required forces and torques are calculated and finally the required electrical power of the mechanism's motor. In the last stage, the final dimensions of the mechanisms are chosen and steering gears are designed. After the end of this study, the results and the selection of the mechanism to be installed on the specific ship are presented.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές