Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αεροδυναμική μελέτη γύρω από το πτερύγιο αεροπλάνου ONERA M6 για διαφορετικά μοντέλα τύρβης RANS

dc.contributor.advisorSarris, Ioannis
dc.contributor.authorΒάρσος, Ευρυσθένης
dc.date.accessioned2024-11-21T09:03:32Z
dc.date.available2024-11-21T09:03:32Z
dc.date.issued2024-10-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8073
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7905
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση αεροπορικών πτερυγίων, εστιάζοντας ειδικά στο πτερύγιο με γεωμετρία ONERA M6. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, τους αεροδυναμικούς συντελεστές, καθώς και την επίδραση της γωνίας επίθεσης. Η ανάλυση περιλαμβάνει προσομοιώσεις τυρβώδους ροής με χρήση των μοντέλων RANS (Reynolds-Averaged Navier-Stokes) και τα μοντέλα τύρβης k-epsilon και k-ω SST, με στόχο την αξιολόγηση της ακρίβειας και αποτελεσματικότητάς τους. Οι υπολογισμοί πραγματοποιήθηκαν μέσω του λογισμικού OpenFoam, ενώ για την παρούσα μελέτη χρησιμοποιήθηκε το Simscale, ένα εργαλείο ανοιχτού κώδικα για υπολογιστική ρευστοδυναμική. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης περιλαμβάνουν διαγράμματα ταχύτητας και πίεσης τα οποία δημιουργήθηκαν με το ParaView 5.9.1. Επιπλέον, από το post-processing στο SimScale προέκυψαν διαγράμματα σύγκλισης για τους συντελεστές άντωσης και οπισθέλκουσας, που αποτελούν βασικά κριτήρια για την αξιολόγηση της απόδοσης.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠτερύγιαel
dc.subjectONERA M6el
dc.subjectΑεροδυναμικοί συντελεστέςel
dc.subjectRANSel
dc.subjectSimScaleel
dc.titleΑεροδυναμική μελέτη γύρω από το πτερύγιο αεροπλάνου ONERA M6 για διαφορετικά μοντέλα τύρβης RANSel
dc.title.alternativeAerodynamic study around ONERA M6 airfoil for different RANS turbulence modelsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSofiadis, George
dc.contributor.committeeKarvelas, Evangelos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThis paper focuses on the design and optimization of aircraft wings, specifically on the ONERA M6 wing geometry, with emphasis on geometric characteristics, aerodynamic coefficients, and the effects of the angle of attack. The analysis involves turbulent flow simulations using RANS (Reynolds-Averaged Navier-Stokes) models, as well as turbulence models k-epsilon and k-ω SST, aiming to evaluate their accuracy and efficiency. Computationally, the study was carried out using the finite volume tool OpenFoam, with SimScale—a widely used open-source software for computational fluid dynamics—being applied in this case. The results from the post-processing with ParaView 5.9.1 included velocity and pressure. Additionally, convergence plots of lift and drag coefficients, crucial for performance evaluation, were obtained from the post-processing of SimScale.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές