Show simple item record

Σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας skincare στα social media

dc.contributor.advisorΒρεττάκος, Γιώργος
dc.contributor.authorΤουμπουλίδου, Θεοφανή
dc.date.accessioned2024-11-28T11:58:44Z
dc.date.available2024-11-28T11:58:44Z
dc.date.issued2024-07-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8114
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7944
dc.description.abstractΤο θέμα της πτυχιακής μου εργασίας είναι «Σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας Skincare στα Social media». Η ιδέα της πτυχιακής μου εργασίας δημιουργήθηκε από το επάγγελμα της φωτογραφίας, με το οποίο ήρθα σε επαφή από πολύ μικρή ηλικία μιας και είναι το επάγγελμα της οικογένειας μου και την εξειδίκευση μου στο κομμάτι της φωτογραφίας των εταιριών ομορφιάς. Η διαφημιστική καμπάνια για προϊόντα περιποίησης δέρματος σε ψηφιακές πλατφόρμες στοχεύει στη δημιουργία μιας αναγνωρίσιμης ταυτότητας του brand, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των διαδικτυακών καναλιών προβολής. Κύριος στόχος της καμπάνιας είναι η ενίσχυση της επίγνωσης γύρω από τα προϊόντα και τα οφέλη τους, καθώς και η δημιουργία μιας στενής σχέσης εμπιστοσύνης με το κοινό, βασισμένης στην αυθεντικότητα και την ποιότητα. Τέλος, στην εκπόνηση της παρούσας εργασίας η καμπάνια περνάει από την θεωρία στην υλοποίηση, καθώς βλέπουμε τις τελικές φωτογραφίες της καμπάνιας να δημοσιεύονται στην επίσημη σελίδα της εταιρίας.el
dc.format.extent47el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΦωτογραφίαel
dc.subjectΔιαφημιστική καμπάνιαel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΠροϊόντα περιποίησηςel
dc.titleΣχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας skincare στα social mediael
dc.title.alternativeSkincare campaign on social mediael
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeTsinaroglou, Aristeidis
dc.contributor.committeeStefanis, Nikolaos-Alexios
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνώνel
dc.description.abstracttranslatedThe topic of my thesis is “a Skincare Campaign on social media”. The idea for my thesis was inspired by the profession of photography, with which I came into contact from a very young age since it is my family's profession, and my specialization in beauty brand photography. The advertising campaign for skincare products on digital platforms aims to create a recognizable brand identity, leveraging the capabilities of social media and online advertising channels. The main goal of the campaign is to raise awareness about the products and their benefits, as well as to create a close relationship of trust with the audience, based on authenticity and quality. Finally, in the development of this work, the campaign moves from theory to implementation, as we see the final photos of the campaign being published on the company's official page.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές