dc.contributor.advisor | Σκαναβή, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.author | Θεοδούλου, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2024-12-10T11:33:24Z | |
dc.date.issued | 2024-10-22 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8175 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-8004 | |
dc.description.abstract | Έτσι μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση που παρατίθεται παρακάτω διακρίνεται μια πηγαία θετική επιρροή στον ψυχισμό και στην αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών όλων των τάξεων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από προγράμματα που έχουν σχέση με τη δημιουργία έργων τέχνης μέσα από την συλλογή σκουπιδιών που επιβαρύνουν το περιβάλλον και η οποία θεωρείται η πιο σημαντική για την μετέπειτα εξέλιξη των παιδιών ως ενήλικες ως προς την οικολογική συνείδηση και περιβαλλοντική υγεία . | el |
dc.format.extent | 11 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Περιβαλλοντική Τέχνη | el |
dc.subject | Περιβαλλοντική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Σχολικό Σύστημα | el |
dc.subject | Trash Art | el |
dc.subject | Secondary education | el |
dc.subject | Primary education | el |
dc.subject | Environmental education | el |
dc.subject | Environmental Art | el |
dc.title | «Περιβαλλοντική Τέχνη (Trash Art) και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο σχολικό σύστημα» | el |
dc.title.alternative | "Environmental Art (Trash Art) and Environmental Education in the school system" | el |
dc.type | Μεταδιδακτορική έρευνα | el |
dc.contributor.committee | Σκαναβή, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Δημόσιας Υγείας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας | el |
dc.description.abstracttranslated | Thus, through the bibliographic review listed below, a positive influence on the psyche and on the change of behavior of students of all grades of Primary and Secondary education can be distinguished through programs related to the creation of works of art through the collection of garbage that burdens the environment and which is considered the most important for the subsequent development of children as adults in terms of ecological consciousness and environmental health. | el |
dcterms.embargoTerms | 3 years | el |
dcterms.embargoLiftDate | 2027-12-10T11:33:24Z | |