Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάγκες των εργοθεραπευτών στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα

dc.contributor.advisorVlotinou, Pinelopi
dc.contributor.authorΤσακιράκη, Αγγελική
dc.date.accessioned2021-07-20T11:10:24Z
dc.date.available2021-07-20T11:10:24Z
dc.date.issued2021-07-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/853
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-704
dc.description.abstractΗ υγεία και η ευημερία των ανθρώπων είναι ύψιστης σημασίας για τις απαιτήσεις του 21ου αιώνα. Οι εργοθεραπευτές ως επιστήμονες υγείας μπορούν να εμπλακούν με το μεγαλύτερο εύρος των αυξανόμενων απαιτήσεων του 21ου αιώνα και να προσφέρουν γνώση μέσα από την μοναδική τους οπτική, που είναι αυτή της συμμετοχής σε έργα. Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διεξαγωγή μιας ανασκόπησης συναφών επιστημονικών άρθρων και βιβλίων, η οποία επιτρέπει την εύρεση μιας σειράς απαιτήσεων για τον 21ο αιώνα με αυξανόμενο επαγγελματικό και επιστημονικό ενδιαφέρον, τόσο για την επιστήμη της Εργοθεραπείας, όσο και άλλων ειδικοτήτων. Για το σκοπό αυτό έγινε μια απόπειρα καταγραφής των αναγκών των εργοθεραπευτών, οι οποίες αφορούν συγκεκριμένα τους τομείς της: 1) Πολιτισμικής ποικιλομορφίας, 2) Γήρανσης, 3) Τεχνολογίας, 4) Οικονομίας υγείας, 5) Κλιματικής αλλαγής και Βιωσιμότητας, 6) Ισορροπίας έργων και 7) Εκπαίδευσης. Συγχρόνως, η έννοια του δικαιώματος συμμετοχής σε έργα διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην εκπόνηση της παρούσας πτυχιακής εργασίας, με στόχο να κατανοηθεί ο πολιτικός ρόλος των εργοθεραπευτών τον 21ο αιώνα. Στο πρώτο κεφάλαιο αυτής της εργασίας, οι παραπάνω απαιτήσεις επιχειρήθηκαν να αναλυθούν και να περιγραφούν. Ακολούθως, στο επόμενο κεφάλαιο έγινε προσπάθεια να προσδιοριστούν οι ειδικότερες ανάγκες των εργοθεραπευτών, που σχετίζονται με αυτές τις απαιτήσεις, ενώ στο τελευταίο κεφάλαιο υπογραμμίστηκε η σημασία του τομέα της εκπαίδευσης και της έρευνας, ως παράγοντας αλλαγής των θεωριών και των πρακτικών των εργοθεραπευτών τον 21ο αιώνα. Το πιο σημαντικό συμπέρασμα που προέκυψε ήταν, ότι οι εργοθεραπευτές έχουν καθήκον να εντοπίσουν στην πρακτική τους τις απαιτήσεις του 21ου αιώνα και να εκπαιδεύσουν τις μελλοντικές γενεές εργοθεραπευτών με τρόπους, που εξασφαλίζουν το δικαίωμα συμμετοχής σε έργα όλων των ανθρώπων.el
dc.format.extent119el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΑνάγκεςel
dc.subject21ος Αιώναςel
dc.subjectΑπαιτήσειςel
dc.subjectΕργοθεραπείαel
dc.subjectΕργοθεραπευτέςel
dc.subjectΔικαίωμα συμμετοχής σε έργαel
dc.subjectΚαταπάτηση του δικαιώματος συμμετοχής σε έργαel
dc.titleΑνάγκες των εργοθεραπευτών στις απαιτήσεις του 21ου αιώναel
dc.title.alternativeNeeds of οccupational therapists in the demands of 21st centuryel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΑθανασοπούλου, Χριστίνα
dc.contributor.committeeΠαπαδημητρίου, Μαρία
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Εργοθεραπείαςel
dc.description.abstracttranslatedThe health and well-being of people is paramount to the demands of the 21st century. Occupational therapists as health scientists can engage with the widest range of demands of the 21st century and offer knowledge through their unique perspective, which is that of occupational participation. The present paper aims to conduct a review of relevant scientific articles and books, which allows a range of demands for the 21st century to be found, with growing professional and scientific interest both for the Science of Occupational Therapy and other specialties. For this purpose, was made an attempt to write down the needs of occupational therapists, which relate specifically to the areas of: 1) Cultural diversity, 2) Aging, 3) Technology, 4) Health economics, 5) Climate change and Sustainability, 6) Occupational Balance and 7) Education. At the same time, the concept of occupational justice has played a key role in the elaboration of the present thesis, aiming to understand the political role of occupational therapists in the 21st century. In the first chapter of this paper, the above demands were attempted to be analyzed and described. Then, in the next chapter, an attempt was made to identify the specific needs of occupational therapists, related to these demands, while in the last chapter was emphasized the importance of the field of education and research, as a factor in changing the theories and practices of occupational therapists in the 21st century. The most important conclusion that emerged was that occupational therapists have a duty to identify in their practice the demands of the 21st century and to educate future generations of occupational therapists in ways that ensure occupational justice.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές