Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ένδυση και η βιομηχανία της μόδας

dc.contributor.advisorPriniotakis, Georgios
dc.contributor.authorΜάντης, Αργύριος
dc.date.accessioned2021-07-22T07:53:31Z
dc.date.available2021-07-22T07:53:31Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/905
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-756
dc.description.abstractΤί εννοούμε με τους όρους Μόδα και Ενδυμασία; Πώς και πότε ξεκίνησε η βιομηχανική επανάσταση στην ενδυμασία; Τί σημαίνει κοινωνική αντίληψη για την μόδα; Πώς η ενδυματολογική μόδα εκφράζει τις οικονομικές, ταξικές εθνικές και ανθρωπολογικές έννοιες; Για ποιους λόγους η ενδυματολογική μόδα έχει μεγάλη σημασία για τον άνθρωπο; Όλα τα παραπάνω παρουσιάζονται μέσα από την παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο: Η Ένδυση και η Βιομηχανία της Μόδας. Στο πρώτο μέρος της εργασίας γίνεται η προσέγγιση της Μόδας και Ενδυμασίας και αναπτύσσονται έννοιες όπως «κοινωνική αντίληψη και μόδα» και « Η μόδα σαν ένα σύμβολο εθνικής ταυτότητας και κυριαρχίας». Στο δεύτερο μέρος μέσα απο την ανατομία της Ένδυσης και την ιστορική αναδρομή της, κατανοούμε την σχέση της με τον άνθρωπο άνα τους αιώνες. παράλληλα βλέπουμε και την αλληλεπίδραση της με την έννοια της Μόδας αλλά και την Βιομηχανική επανάσταση. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της πτυχιακής έχουμε το πειραματικό σκέλος με ένα ερωτηματολόγιο δομημένο με ερωτήσεις και χαρακτηριστικά που σχετίζονται όλες οι παραπάνω έννοιες όπως: της μόδας της ενδυμασίας, της βιομηχανίας, τις οικονομικές ,ταξικές εθνικές και ανθρωπολογικές έννοιες κλπ. Μέσα από τις απαντήσεις του ερωτηματολογίου σε ένα αρκετά σημαντικό δείγμα ανθρώπων βλέπουμε και τις επιρροές της μόδας και της ενδυμασίας στον σύγχρονο άνθρωπο σε οικονομικό, ταξικό, εθνικό και κοινωνικό επίπεδο. Με αυτόν τον τρόπο το ερωτηματολόγιο μπορεί να λειτουργήσει και ως ένα χρήσιμο εργαλείο στο γενικότερο τμήμα των πωλήσεων τον χώρο του marketing και ευρύτερα όσον αφορά την ένδυση και την βιομηχανία τής μόδας.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜόδαel
dc.subjectΕνδυμασίαel
dc.subjectΒιομηχανική επανάστασηel
dc.subjectΚοινωνική αντίληψηel
dc.subjectΙστορική αναδρομήel
dc.subjectΒιομηχανία μόδαςel
dc.subjectAttireel
dc.subjectFashion Industryel
dc.titleΗ ένδυση και η βιομηχανία της μόδαςel
dc.title.alternativeAttire and fashion industryel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣφυρόερα, Εμμανουέλα
dc.contributor.committeeGOTSOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.description.abstracttranslatedWhat do we mean using the terms fashion and clothing? How and when did the Industrial Revolution in clothing begin? What does social perception mean as far as fashion is concerned? How does costume fashion express the economic, class, national and anthropological concepts? On what grounds does the costume fashion have great significance for an individual? All the above-mentioned is introduced in the present dissertation by the title: Attire and Fashion Industry? In the first part of the thesis, the approach of fashion and clothing is being made and concepts are developed such as “social perception and fashion” as well as “Fashion as a symbol of national identity and sovereignty?” In the second part, through the anatomy of Vesture and its historical perspective we comprehend its importance for a human being throughout the ages. At the same time, though, we observe the interaction with the meaning of Mode and the Industrial Revolution as well. In the third and last part of the dissertation we have the experimental strand with a structured questionnaire which consists of questions and characteristics which are relevant to all the aforementioned concepts such as: fashion, clothing, industry, economic, class, national and anthropological cones, etc. As saying the answers of the questionnaire in a significant sample of people we are able to see the influence of fashion and clothing over modern man on a social, economic, class and national level. In this way, the questionnaire can serve as a useful tool in the general sales segment, the field of marketing and in a broader sense when it comes to clothing and fashion industry.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές