dc.contributor.advisor | Τσολάκης, Αντώνιος | |
dc.contributor.author | Κοσκινάς, Μάριος | |
dc.date.accessioned | 2021-07-26T11:29:42Z | |
dc.date.available | 2021-07-26T11:29:42Z | |
dc.date.issued | 2021-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/957 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-808 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός εναέριου μεταφορέα φορτίων. Το σύστημα που γίνονται οι υπολογισμοί αποτελείται από δύο πυλώνες , ένα ακίνητο συρματόσχοινο και ένα φορείο που φέρει κινητήρια διάταξη.Στην εργασία παρατίθεται αρχικά ο υπολογισμός της μορφής του φορτισμένου καλωδίου και των αναπτυσσόμενων δυνάμεων που μεταφέρονται στους πυλώνες στήριξης. Έπειτα, γίνεται επιλογή της βέλτιστης- για τα δεδομένα – γεωμετρίας της στήριξης του συρματόσχοινου στο έδαφος.
Το κυρίως σώμα της εργασίας, επικεντρώνεται στον σχεδιασμό των πυλώνων και στην στατική ανάλυση τους, μέσω πεπερασμένων στοιχείων. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στο να επιτευχθεί χαμηλό βάρος στα επιμέρους στοιχεία της κατασκευής και η συναρμολόγηση τους να είναι εύκολη.Τέλος , μελετήθηκε η αγκύρωση του πυλώνα στο έδαφος και επιλέχθηκε συγκεκριμένος τύπος αγκυρίων από σχετικά τεχνικά φυλλάδια. | el |
dc.format.extent | 53 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Εναέριος μεταφορέας | el |
dc.subject | Πυλώνας | el |
dc.subject | Στατική μελέτη | el |
dc.subject | Συρματόσχοινα | el |
dc.subject | Αγκύρωση πυλώνα | el |
dc.subject | Σχεδιασμός πυλώνα | el |
dc.title | Σχεδιασμός εναέριου μεταφορέα φορτίων | el |
dc.title.alternative | Design of cargo cable trolley system | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μυλωνάς, Γεώργιος | |
dc.contributor.committee | Ράπτης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | The aim of this thesis is the design of Cargo Cable Trolley System. The system investigated consists of two pillars, one immobile wire ropeway and a car that houses the primal mover.Initially, the load applied on the wire and how that is transferred to the supporting pillars is studied. In addition, the optimal technique for the connection of the wire to the ground is considered.
The main body of this work focuses on the design of the pillars and their static strength analysis through the use of Finite Element Analysis (FEA). Great attention is given to achieve a structure with low weight and which is easy to assemble.
Finally, the method of supporting the pillars is studied and a suitable type of foundation is opted based on available catalogues of manufacturers. | el |