Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "02cd79f3-dcf9-4262-a281-32ffb895f885"
Αποτελέσματα 6-25 από 29
-
Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε μειονοτικά δημοτικά σχολεία του Δήμου Αρριανών – Η συμβολή της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-17)Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε μειονοτικά δημοτικά σχολεία του Δήμου Αρριανών, και ο τρόπος που θα μπορούσε να συμβάλει η ... -
Διερεύνηση των Αντιλήψεων των Εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης για το Ψηφιακό Παιχνίδι ως Παιδαγωγικό Εργαλείο Μαθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Στις μέρες μας η σημαντικότητα του ψηφιακού παιχνιδιού στην εκπαίδευση είναι αδιαμφισβήτητη, μιας και καθιστά τη διαδικασία της μάθησης πιο ευχάριστη και δημιουργική. Είναι ευρέως αποδεκτό ότι μέσω της χρήσης των ψηφιακών ... -
Εναλλακτικές μορφές επικοινωνίας και συνεργασίας στην εκπαίδευση με τη χρήση νέων τεχνολογιών και ο μετασχηματισμός του σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)Εισαγωγή: Οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί αποτελούν λειτουργικά συστήματα με αποστολή τους την προώθηση της μάθησης και της γνώσης. Ο σκοπός τους είναι διττός, εκπαιδευτι-κός και κοινωνικός. Η διοικητική λειτουργία των οργανισμών ... -
Ενίσχυση της Μαθηματικής Εκπαίδευσης για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες και Αναπηρίες: Ο Ρόλος των ΤΠΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Η ένταξη των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση είναι σημαντική για τη βελτίωση της ποιότητας της μάθησης, ειδικά για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρίες. Οι ΤΠΕ μπορούν να ενισχύσουν ... -
Εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση. Τα χαρακτηριστικά τους και η παιδαγωγική τους αξιοποίηση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)Η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας (ΕΠ) ή Augmented Reality (AR) αποτελεί μια από τις τελευταίες εξελίξεις και λαμβάνει μια συνεχώς αυξανόμενη προσοχή. Πολλές έρευνες διεξάγονται σε διεθνή κλίμακα προκειμένου να ... -
Η εικονική πραγματικότητα ως εκπαιδευτικό εργαλείο καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Αντικείμενο εξέτασης της παρούσας εργασίας είναι η εικονική πραγματικότητα ως εκπαιδευτικό εργαλείο καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος. Η απάντηση για την ... -
Η Νοηματική Γλώσσα και τα οφέλη εκμάθησής της για τους κωφούς/βαρήκοους μαθητές. Η συμβολή της υποστηρικτικής τεχνολογίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η παρούσα εργασία σχετίζεται με τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση και τον σημαντικό ρόλο, ως έννοια που αυτή διαδραματίζει αναφορικά με την ισότιμη συμμετοχή όλων των ανθρώπων στην εκπαίδευση και στην γενικότερη εκπαιδευτική ... -
Η ψηφιακή αφήγηση και η διδακτική αξιοποίηση των κόμικς ως διαφοροποιημένη προσέγγιση κατάκτησης της ύλης των Αρχαίων Ελληνικών στην Α Λυκείου των ΓΕΛ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η ερμηνευτική προσέγγιση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας, όπως αυτή επιδιώκεται κειμενοκεντρικά κι ολιστικά από τα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα σπουδών επιχειρείται να παρουσιαστεί στο πλαίσιο της πιλοτικής ... -
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση στο δημόσιο τομέα: Μελέτη περίπτωσης του πληροφοριακού συστήματος Invoices της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02-14)Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση είναι ένας ταχύτατα αναπτυσσόμενος τομέας που όλο και περισσότερο επηρεάζει την καθημερινότητα των πολιτών και την λειτουργία των δημόσιων οργανισμών. Κυρίαρχοι στόχοι που ικανοποιούνται μέσω της ... -
Καινοτόμες τεχνολογίες στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08) -
Καταγραφή και ανάλυση διαδικτυακής φήμης εταιριών κατασκευής ευφυών συσκευασιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-23)Η διαδικτυακή φήμη είναι ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα έρευνας στις μέρες μας. Πρόκειται για μια φήμη, η οποία δημιουργείται, διαδίδεται, λειτουργεί μέσω των κριτικών που γράφονται στο Διαδίκτυο. Στη συγκεκριμένη έρευνα ... -
Ο θεσμός του ΚΕΠ ως φορέας ενσωμάτωσης καινοτόμων εφαρμογών στο δημόσιο τομέα και προτάσεις περαιτέρω βελτίωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ,είναι να παρουσιάσει τις καινοτόμες πρακτικές εφαρμογές του θεσμού του ΚΕΠ και τις προτάσεις περαιτέρω βελτίωσης του Θεσμού . Γίνεται ανάλυση σε μια νέα καινοτομία ,που θα μπορεί ο ... -
Ο ρόλος της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των εικαστικών στην εξέλιξη του βαθμού συγκέντρωσης μαθητών με ΔΕΠΥ προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία συντάχθηκε με αφόρμηση προβληματισμούς και σκέψεις που υπάρχουν πάντα στο μυαλό μου τόσο από τη συνδιαλλαγή μου με τους μαθητές μου όσο και από ζητήματα που προκύπτουν στην κοινωνία μας ... -
Οι Νέες Τεχνολογίες στη διδακτική της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο και εφαρμογές σε συμπεριληπτικά μαθησιακά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Στις μέρες μας, η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση συνδέεται με πληθώρα παιδαγωγικών αντικειμένων, μεταξύ των οποίων η ιστορία η γεωγραφία, οι φυσικές επιστήμες και οι τέχνες. Άλλωστε, η εκτεταμένη ... -
Παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών σε μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Στο πλαίσιο ανάδυσης μιας καινούργιας εποχής όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν κυρίαρχο ρόλο, επιβάλλεται να ανακαλύψουμε χρήσιμους τρόπους ώστε να ενσωματώσουμε τα ψηφιακά παιχνίδια στη μαθησιακή διαδικασία. ... -
Παιχνιδοποίηση στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων: Σχεδίαση και πρακτική εφαρμογή ψηφιακών εκπαιδευτικών δωματίων απόδρασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: Η διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην αξιοποίηση των ψηφιακών δωματίων απόδρασης ως εργαλείο παιχνιδοποίησης στην εκμάθηση Αγγλικών και μέσα από το σχεδιασμό και την εφαρμογή δύο ψηφιακών εκπαιδευτικών δωματίων ... -
Πόσο επηρεάζει την πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών ή όχι η χρήση των νέων τεχνολογιών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)Σήμερα, η τεχνολογία γίνεται σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής πρακτικής. Ωστόσο, παρά την αντίληψη ότι η εξοικείωση των μαθητών με τα τεχνολογικά εργαλεία είναι απαραίτητη για τη μαθησιακή τους εξέλιξη, εξακολουθεί ... -
Ποιότητα εξυπηρέτησης και ικανοποίησης πελατών στα ταμεία της ΕΥΔΑΠ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-29)H παρούσα διπλωματική εργασία παραθέτει μια ενδελεχή αναφορά σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών της ΕΥΔΑΠ στα περιφερειακά κέντρα εξυπηρέτησης, με κύριο θέμα ανάλυσης τον τρόπο πληρωμής των λογαριασμών αλλά και την ... -
Προβλήματα και οφέλη από την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην ασφαλιστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-11)Η ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στον ασφαλιστικό κλάδο σηματοδοτεί μια σημαντική εξέλιξη από τις παραδοσιακές πρακτικές διαχείρισης κινδύνου σε προηγμένες λειτουργίες που βασίζονται σε δεδομένα. Αυτή η εργασία ... -
Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες μέσω της Τέχνης και της Τεχνολογίας - STEAM
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παρούσα ανασκόπηση στοχεύει να εμβαθύνει στη δυναμική της ενσωμάτωσης της τέχνης και της τεχνολογίας στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο, εστιάζοντας στις συμπεριληπτικές αρχές της παιδαγωγικής STEAM ...