Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "19611f3d-a50f-48ab-90a4-90226c1dc851"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διαμόρφωση των σχολικών αιθουσών με βάση τις ανάγκες των παιδιών με ΔΑΦ και συνοδές διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Οι σχολικές αίθουσες, ως πολυαισθητηριακά περιβάλλοντα, είναι δυνατό να επηρεάσουν αρνητικά τη σχολική εμπειρία των παιδιών με ΔΑΦ. Η τάση που προκύπτει σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η τροποποίηση και μετατροπή ... -
Η θεραπευτική επίδραση της εικαστικής και μουσειακής αγωγής σε μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία προκειμένου να διερευνήσει την αξιοποίηση της εικαστικής αγωγής από τα ελληνικά μουσεία και τα θετικά αποτελέσματα αυτής στα παιδιά με ΔΑΦ, χρησιμοποίησε την ποιοτική μεθοδολογία. Συμμετέχοντες ... -
Οι αντιλήψεις των παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας ως προς την αξιοποίηση των μουσείων με παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η περίπτωση του Δήμου Δέλτα Θεσσαλονίκης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Το μουσείο αποτελεί έναν χώρο άτυπης μάθησης μέσα στον οποίο το παιδί αποκτά πολλές εμπειρίες. Η μουσειακή αγωγή μπορεί να αποτελέσει ένα «γερό χαρτί» στα χέρια των παιδαγωγών, αφού η αξιοποίησή της είναι μια ... -
Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στο Μουσείο για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας: μία βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται κλιμάκωση του ενδιαφέροντος για θέματα που αφορούν στα μουσεία. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη μουσειοπαιδαγωγικών προγραμμάτων για παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας, ... -
Το μουσείο ως εναλλακτικός τρόπος μάθησης στην προσχολική ηλικία: υιοθετώντας και συνδημιουργώντας στο μουσείο της κοινότητάς μας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-22)Περίληψη Ο βασικός στόχος της προσχολικής ηλικίας είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών σε ένα πολυσύνθετο μαθησιακό περιβάλλον ξεφεύγοντας από τα όρια της τάξης. Η συνερ-γασία μεταξύ εκπαιδευτικών και παιδιών δημιουργεί ...